Αρχική Οριοθέτηση αιγιαλού και παραλίαςΆρθρο 01:ΟρισμοίΣχόλιο του χρήστη Προκοπιος Δ. Καραγατσλης | 8 Μαΐου 2014, 07:08
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το νομοσχεδιο τακτοποιει οικονομικα δικαιωματα που ως σημερα το Κρατος δεν ειχε. Αρα ακυρωνει δικαιωματα ατελειας οπως η προσβασιμοτης και η ανεξοδος χρηση του αιγιαλου απ τον πολιτη. Χρειαζεται μια συγκεραστικη εφαρμογη οπου οι υπηρεσιες και τα αγαθα των επενδυτων να πληρωνονραι απο τον καταναλωτη εξαιρουκενης ομως της ατελειας χρησης αιγιαλου. Οι ξαπλωστρες και η οποια προσεγγιση του αιγιαλου πρεπει να παραμεινει ελευθερη αλλα επιβλεπομενη και φορολογημενη κατα τα εσοδα απο παρεχομενα αγαθα. Οι φορεις ευθυνης κι ελεγχου θα ευθυνονται για πραξεις αλλα και παραλειψεις επιβλεψης των περιοχων τους με σταθερο και προτεθημενο τροπο. Παραβασεις οπως σημερα που ξεκινουν απο χτισιμο παλατιων σε θεσεις αλλοιωσης του φυσικου τυπου και εικονας του καθε τοπου πρεπει να καταργηθουν η να αναδιαμορφωθουν αναλογα και βα περιελθουν στην νομη κι ευθυνη της εκαστοτε τοπικης αυτοδιοικησης με τις σχετικες ευθυνες πραξεων η παραλειψεων οπως π.χ. αυτη της ερημωσης κι εγκαταλειψης των σχετικων τετοιων σπανιοτητων. Οταν καποιος ολιγωρει νε διαμορφωνει ως ανωτερω, η επιβλεπουσα εκεστοτη ποκεοδομικη Αρχη αυτοματως εντελλεται την ευπρεπη μετατροπη της προς διορθωσιν χαρακτηριστικης σπανιιτητος με χρεωση του νομεως πιυ μπορει να ειναι ακομη κι η τοπικη αρχη. Σε περιπτωση εγκαταληψης η προισταμενη της τοπικης αρχης προκηρυσσει πλειοδοτικο διαγωνισμο οποτε με τα εσοδα εξωφλειται πρωτα η απασχοληση και οι παρεμβασεις του φορεα και τα υπολοιπα παραδιδονται στην συνεχιση εκμεταλκευσης της τοπικης αρχης. Η ενεργη αστυνομευση ελεγχεται και για τις παραλειψεις επεμβασης των οργανων οπου συνεχιζεται παρανομη κι εμφανης δραστηριοτης η πρακτικη η παραλειψη π.χ. κανονων ασφαλειας η υγειας η συμμορφωσης με τους νομους δημ.ταξης και ειρηνης και ευπρεπειας. Γενικα το νομοσχεδιο δειχνει μονοπλευρη ορεξη διαθεσης χωρων για διευρυνση της φορολογικης εκτασης δραστηριοτητων με προσβολη ομως ηδη υπαρκτων και νομιμων δικαιωματων των πολιτων και αλλων. Το νομοσχεδιο πρεπει να αναπεμφθει με αιτημα την θωρακιση των αναγκαιοτητων χωρις την καταργηση κανενος δικαιωματος αλλα με τη ρυθμιση χρησης και δικαιωματος αμοιβων Εφοσον Ο Χρηστης Το Αιταται π.χ. στον αιγιαλο για αγορα αγαθου που ομως να εχει δικαιωμα να μη το καταναλωσει ενω χρησιμοποιει τον αιγιαλο ελευθερα οπως και πλεον θε ρειται κεκτημενο. πολλοι επιχειρηματιες θα σταθμισουν θετικωτατα την ελευθερη προσβαση και το κιστος επιβλεψης κι ασφαλειας θαναι ποκυ μικρωτερο απο το πραγματοποιηθησομενο κερδος απο αγορες και αποκτηση φημης.