Αρχική Οριοθέτηση αιγιαλού και παραλίαςΆρθρο 02: Κυριότητα και προορισμός αιγιαλού, παραλίας, παλαιού αιγιαλού, όχθης, παρόχθιας ζώνης και παλαιάς όχθης.Σχόλιο του χρήστη Αναστασία Γιαγκοπούλου | 8 Μαΐου 2014, 15:01
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα και Χριστός ανέστη! Φαντάζομαι ότι δεν κάθεστε να διαβάζετε κανένα από τα σχόλια των πολιτών, αλλά παρόλ' αυτά, εγώ την ερώτησή μου θα την κάνω: ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΕΧΕΤΕ ΣΚΕΦΤΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ;;; Ειλικρινά, θα ήθελα να μου απαντήσετε, γιατί δεν μπορεί να προτείνετε τέτοια μέτρα/αλλαγές και να είστε ικανοποιημένος/οι εκεί στην κυβέρνηση. Δεν έχω ξαναδεί τόση αδιαφορία για την ίδια τη χώρα και τους πολίτες αυτής (συμπεριλαμβανομένων των παιδιών). Είπαμε, τεχνοκράτες, αλλά μέχρι ενός σημείου! Μπορεί σε κάποιες χώρες της ΕΕ να υπάρχουν όλα αυτά που, προφανώς, και θα περάσετε κι εδώ, αλλά στις άλλες χώρες, αγαπητέ μου, υπάρχει οργάνωση, υπόβαθρο, σωστή ενημέρωση και όλα λειτουργούν με σκοπό την ευημερία των πολιτών και της ίδιας της χώρας (χλωρίδα και πανίδα συμπεριλαμβάνονται). Έχετε δει εσείς σε κάποια χώρα της ΕΕ να ρίχνουν μπάζα και να τσιμεντοποιούν τις θάλασσες και τα ποτάμια και τα ρέματα; Έχετε δει να τσιμεντώνουν αρχαίους δρόμους και αρχαία ευρήματα, την ίδια τους την πολιτιστική και πολιτισμική ταυτότητα; Όταν μία χώρα έχει πολύ σοβαρότερα και ουσιαστικότερα προβλήματα και έχει καταστραφεί η μεσαία τάξη δεν είναι λογικό, πιστεύω, να σκέφτεστε με αυτόν τον τρόπο. Μπορεί να μην το πιστεύετε, αλλά Θεός υπάρχει, αγαπητέ μου. Σκεφτείτε το σαν ΑΝΘΡΩΠΟΣ απλός, για μία και μόνο στιγμή... Βοηθήστε, επιτέλους, αυτόν τον ταλαίπωρο και φιλότιμο λαό. Μπορείτε, γιατί δεν τον κάνετε; Τι να πω... ειλικρινά, δεν το χωράει το κεφάλι μου αυτό το νομοσχέδιο... Σας ευχαριστώ πολύ για τη δυνατότητα υποβολής του σχολίου.