Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχουςΣχόλιο του χρήστη Τάσος Παυλίδης | 24 Δεκεμβρίου 2009, 01:31
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
απαράδεκτο να αλλάζουν τα οικονομικά δεδομένα για την χρήση του αυτοκινήτου σε μια μέρα. βέβαια συνηθίζεται η τακτική να εφαρμόζεται σε όλους τους τομείς της ελληνικής δημόσιας διοίκησης. είμαι κάτοχος ενος πετρελειοκίνητου 1896 κ.εκ. με μέση κατανάλωση 6.5 λίτρων ανα 100 χιλιόμετρα...τα καυσαέρια του σύμφωνα με την κάρτα καυσαερίων είναι πολύ κάτω των ορίων. δεν μπορώ να δεχτω την αιτιολογία της υπουργού για την αύξηση των τελών οτι είναι ρυπογόνο και λόγω κυβικών αρμόζει σε "εχοντες" συμπολίτες. η πρόταση μου: 1.τέλη κυκλοφορίας ανάλογα με τους μήνες χρήσης του οχήματος 2.βασικό σκέλος των τελών κυκλοφορίας εξαρτώμενο απο τα κυβικά (ανα 100κ.εκ επι συντελεστή)--- 3.περιβαλλοντικό σκέλος των τελών κυκλοφορίας εξαρτώμενο απο την τεχνολογία αντιρύπανσης Euro 3, euro 4 με αφορολόγητη την νεότερη δυνατή (βλέπε Εuro6 aυτή την στιγμή) 4.περιβαλλοντικό σκέλος των τελών κυκλοφορίας εξαρτώμενο απο την ποσότητα των ρύπων (co2) Με ρυθμίσεις προς αυτήν την κατευθυνση θα πιστέψω οτι ενδιαφέρεσθαι για το περιβάλλον και οχι απλά να είσπραξετε 352€ σχεδόν 100% σε σχέση με πέρυσι.