Αρχική Οριοθέτηση αιγιαλού και παραλίαςΆρθρο 25: Έναρξη ισχύοςΣχόλιο του χρήστη Σ.Μινογιάννη | 13 Μαΐου 2014, 11:16
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διαβάζω την απάντηση του Υπουργείου Οικονομικών προς τους πολίτες που συμμετέχουν στη διαβούλευση για το νομοσχέδιο με θέμα τον αιγιαλό, η οποία δόθηκε στη δημοσιότητα προ ημερών (http://www.minfin.gr/portal/el/resource/contentObject/id/bd138ea8-d565-492b-835a-0433f191bb7a , http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=594697 ) και αναρωτιέμαι: Με ποιους άλλους φορείς συνεργάστηκε ή επικοινώνησε έστω η νομοπαρασκευαστική ομάδα των συναρμόδιων Υπουργείων Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Κλιματικής Αλλαγής και Οικονομικών; Τοπική αυτοδιοίκηση (ΤΑ), ερευνητικούς-ακαδημαϊκούς οργανισμούς, το ΕΛΚΕΘΕ, το WWF, την Greenpeace… Με ποιους; Μία λίστα στη δημοσιότητα παρακαλώ. Έχουμε δικαίωμα να ξέρουμε. Πώς ακριβώς φροντίζει η Πολιτεία που θέλει κιόλας να εισπράξει το “δίκαιο αντάλλαγμα που της οφείλεται για την απλή χρήση του αιγιαλού και την εξυπηρέτηση λουομένων” όταν δεν υπάρχουν καν κάδοι σκουπιδιών και διαχείριση απορριμμάτων από τις κοινότητες και τους δήμους; Και αν υποθέσουμε ότι υπάρχουν, σε κάποιες εξαιρετικές περιπτώσεις, δεν είναι η ΤΑ μέσω των Δημοτικών Τελών που εισπράττει το δίκαιο αντάλλαγμα για αυτή τη φροντίδα του αιγιαλού και την εξυπηρέτηση που παρέχει στους λουόμενους; Δικαιολογεί «η ιδιαιτερότητα και η ποικιλία της μορφολογίας και των διαστάσεων των ελληνικών ακτών» την αναφορά στην Υπουργική Απόφαση (ΥΑ) και μάλιστα από έναν Υπουργό ο οποίος δεν έχει εκλεγεί από τον Ελληνικό λαό; Με αυτή την διατύπωση το γεγονός ότι εξήρετε την τεχνολογία της ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΑΕ φαίνεται το λιγότερο παράξενο. Αν είναι αξιόπιστη η τεχνολογία και τα αντικειμενικά κριτήρια της ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ, τότε γιατί είναι ανεπαρκή στην εκτίμηση των γεωμορφικών ιδιαιτεροτήτων και χρειάζεται ΥΑ; Και τελικά, εφόσον παραδέχεστε ότι υπάρχει αυτή η ιδιαιτερότητα στα φυσικά γεωμορφικά χαρακτηριστικά της χώρας, γιατί είναι το Υπουργείο Οικονομικών αυτό που επιθυμεί με το παρόν ν.σ. να αναλάβει την ευθύνη χάραξης της γραμμής αιγιαλού και παραλίας και όχι το ΠΕΧΩΔΕ που είναι το αποκλειστικά αρμόδιο σε σχέση με την επιθυμητή ζώνη προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος, όπως σημειώνετε κι εσείς στην απάντησή σας; Όπως και πολλοί από τους παραπάνω συμπολίτες νομίζω ότι χρειάζεται σοβαρή δουλειά αυτό το σχέδιο νόμου κι εσείς αντίθετα και στο πλαίσιο του κατ’ επείγοντος και της μεταρρυθμιστικής επίφασης που χρησιμοποιείτε, καταθέσατε αβασάνιστα και μέσα σε ένα οξύ και περιορισμένο χρονικό διάστημα ένα ζήτημα που αφορά κυρίως τις επόμενες γενιές. Χωρίς φόρτιση αλλά με πολλή αγωνία συμφωνώ με " " που κάνουν λόγο για ένα πρόχειρο ν.σχ. και ζητούν απόσυρση και επανεξέταση του ζητήματος.""