• Σχόλιο του χρήστη 'Θεοχάρη Αικατερίνη' | 1 Οκτωβρίου 2014, 14:26

    Ως υπάλληλος αμίσθου υποθηκοφυλακείου και έχοντας πλήρη γνώση του τι σημαίνει η εξυπηρέτηση του πολίτη, κρίνω την διαδικασία αυτή ως απόλυτα δυσκίνητη, μιας και τα τέλη που καλείται να καταβάλλει ο εκάστοτε πελάτης δεν είναι πάγια. Υπολογίζονται εξατομικευμένα στο ταμείο της υπηρεσίας και ο πολίτης πληρώνει επιτόπου το αντίτιμο που αναλογεί στο εκάστοτε αίτημά του. Όπως καταλαβαίνετε, ο πολίτης θα είναι υποχρεωμένος να προσέλθει στην υπηρεσία, να υπολογιστεί το αντίτιμο, να πάει στην τράπεζα να πληρώσει και να επανέλθει για να καταθέσει. Αυτό συνεπάγεται μια ανευ λόγου ταλαιπωρία για τον πολίτη. Απο την άλλη, τίθεται και σοβαρό θέμα σχετικά με την προτεραιότητα των εγγράφων. Ποιός ορίζει ποιό έγγραφο έχει προτεραιότητα; Τι γίνεται με τις προθεσμίες; Πώς θα μπορέσει να εξυπηρετηθεί ένας πελάτης που έρχεται στην υπηρεσία κατά το κλείσιμο; Ποιά θα είναι η ασφάλεια του ελέγχου για τους δικηγόρους; Η ορθή λειτουργία και οι ανάγκες κάθε υπηρεσίας θεωρώ πως μπορούν να αναγνωριστούν μόνο απο ανθρώπους που τη βιώνουν εκ των έσω. Και μιας και είμαι ένας απο αυτούς σας διαβεβαιώνω πως το σύστημα αυτό δεν θα λειτουργήσει. Θα δημιουργηθούν πάρα πολλά προβλήματα στη ροή των διαδικασιών τα οποία είναι αδιαμφισβήτητα εις βάρος του πολίτη.