Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα23) Προτείνεται η επέκταση των συναλλαγών των πολιτών με τις ΔΟΥ μέσω διαδικτύου καθώς και η εξυπηρέτησή τους από σημεία εξυπηρέτησης εκτός ΔΟΥ.Σχόλιο του χρήστη Βασίλης Σταράκης | 24 Δεκεμβρίου 2009, 06:39
Η κάθε εφορία θα πρέπει να έχει κατ΄αρχήν ένα e-mai προκειμένου να ρωτήσει κάτι ένας πολίτης (και να πάρει απάντηση βεβαια). Εδώ, σε τούτο το βήμα για να γράψουμε κι ένα απλό σχόλιο έχουμε δώσει το e-mail μας. Ο τοπικός μας έφορος γιατί δεν έχει; Κατά τα άλλα κάθε συναλλαγή που δεν μας οδηγεί στις ουρές είναι ευπρόσδεκτη, αλλά για ρωτήστε και τους απλούς υπαλλήλους της εφορίας που δέχονται τις δηλώσεις, πόσα λάθη και παραλείψεις διαπιστώνουν κατά την υποβολή και συμβουλεύουν τους πολίτες να τις διορθώσουν. Ποιός θα κάνει τώρα αυτή τη σημαντική δουλιά; Τα κοριτσάκια των ΚΕΠ; Νομίζω ότι πρέπει πρώτα να λυθεί το ανθρώπινο δυναμικό των ΚΕΠ, γιατί με την κατάργηση των Stage και των συμβάσεων ορισμ. χρόνου έχουν μείνει ούτε οι μισοί. Αρα λογική ακούγεται η σκέψη για τα ΚΕΠ, αλλά πρέπει να μπεί εκεί και κόσμος για να αντέξει τέτοιο βάρος συναλλαγών. Διαφορετικά ο κόσμος δεν θα βρίζει τον Ραγκούση (που θα λεει ότι δεν του δίνει ο Παπακ/νου λεφτά για να διορίσει στα ΚΕΠ). Τον Παπακωνσταντίονου θα βρίζει!