Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣΆρθρο 17 – Καθορισμός ειδικότερων θεμάτων και λεπτομερειών.Σχόλιο του χρήστη Ι. Ζουμπούλης | 16 Μαρτίου 2015, 11:34
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρέπει να γίνει κατανοητό από τη νέα κυβέρνηση, αν αυτή εμπνέεται ΟΝΤΩΣ από ανθρωπιστική διάθεση στη πράξη, ότι η κρίση δεν είναι ανθρωπιστική μόνο για οικονομικούς λόγους. Η κατάρρευση όλων των αρχών που συγκρατούσαν τον κοινωνικό ιστό σε ισορροπία, αρχών διαχρονικών όπως η αγάπη και ο σεβασμός, προήλθε από το κεφάλι, δηλαδή το δημόσιο και τους ηγέτες του. Αυτό είχε ως συνέπεια τη κατάρρευση κάθε καλής διάθεσης προς παραγωγικότητα και την αντικατάστασή της από τη κοινωνική κατάθλιψη. Εάν το δημόσιο και οι ηγέτες του, όπως προς το παρόν αποδεικνύει ο νέος πρωθυπουργός, επιδείξουν την απαιτούμενη αγάπη και το σεβασμό στο πολίτη, τότε ο γενεσιουργός λόγος της παραγωγικότητας, δηλαδή η καλή καθημερινή διάθεση του πολίτη θα επανέλθουν σιγά-σιγά και ο έλληνας πολίτης θα επανέλθει σε κάποια αρχική παραγωγικότητα, η οποία θα αυξάνεται όσο αυξάνεται η καλή συμπεριφορά του δημόσιου απέναντι στο πολίτη. Όπως τα παιδιά αντιδρούν θετικά και δημιουργικά στη θετική συμπεριφορά και ευχάριστης αντίληψης καθοδήγηση των γονέων, έτσι και ο πολίτης θα αντιδράσει θετικά στη θετική συμπεριφορά και ευχάριστης αντίληψης καθοδήγηση του δημόσιου. Με απειλές και τιμωριτική διάθεση κάθε είδους προς το πολίτη, δεν θα υπάρξει ποτέ θετική αντίδραση του πολίτη. Συνεπώς, πρέπει να καταργηθεί κάθε είδους τιμωρία – πρόστιμα κλπ. γιατί αυτές οι διατάξεις τρομοκρατούν το πολίτη και τελικά στη τρομοκρατία, η αντίδραση είναι πάντα αρνητική. Αντίθετα πρέπει αυτά να αντικατασταθούν με ΕΞΥΠΝΕΣ ρυθμίσεις, απόδοσης επιβράβευσης προς τους συνεπείς, έτσι ώστε όλοι να βλέπουν και να έχουν ως ΠΡΟΤΥΠΟ σε ποιά θετική συμπεριφορά μπορούν να φτάσουν. 1. Αντί να προβλέπεται π.χ. η 30η Ιουλίου ως προθεσμία δήλωσης εισοδημάτων, και μετά από αυτή να αρχίζουν οι τιμωρίες, να προβλέπεται ΕΞΥΠΝΑ ότι όποιος δηλώσει τα εισοδήματά του 2015 μέχρι και 2 χρόνια μετά (ως εμπρόθεσμα), θα πληρώσει, και ανάλογα με τη κλίμακά του, το 100% των φόρων (στο οποίο 100% θα έχει προσυνυπολογισθεί έξυπνα και η σχετική τιμωρία-επαύξηση). Για κάθε μήνα προς τα πίσω, θα επιβραβεύεται με 1% μείωση του φόρου, που μπορεί να φτάσει και στο 24% αν δηλώσει τα εισοδήματά του τον εναρκτήριο μήνα δηλώσεων Ιανουάριο 2016 ή όποτε θα είναι έτοιμες οι βεβαιώσεις των ασφαλιστικών φορέων (αυτό αποτελεί παράδειγμα για να γίνει αντιληπτό τι σημαίνει να βάζω ένα πρότυπο συμπεριφοράς και να ζητώ από το πολίτη να προσπαθήσει σιγά-σιγά να το πετύχει, ώστε να αποκτήσει σιγά-σιγά την βαριά πληγείσα φορολογική συνείδηση, αντί να τον βάζω σε τιμωρία αν δεν πετύχει μια συγκεκριμένη προθεσμία που για οιοδήποτε λόγο δεν μπορεί να τη πετύχει). ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, με το “ΚΑΝΕ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΣΟΥ ΟΠΟΤΕ ΕΣΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΕ”, ΛΥΝΕΤΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ και το ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ των καταληκτικών προθεσμιών, που το μόνο που καταφέρνει είναι μια απάνθρωπη συμπεριφορά του δημοσίου έναντι των πολιτών και των λογιστών τους, που εν μέσω θέρους διαλύονται ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΑ να προλάβουν τις προθεσμίες. 2. Χιλιάδες πολίτες δεν έκαναν τη φορολογική τους δήλωση τα τελευταία χρόνια, καθόσον θα βεβαιωνόταν φόρος που δεν έχουν να πληρώσουν. Υπάρχει ένα σοβαρό ποσοστό συμπολιτών μας που υποχρεούται να δώσει τα χρήματα που έχει σε καταστάσεις που έχουν μεγαλύτερη προτεραιότητα από το να πληρωθεί ο φόρος. Αυτές οι καταστάσεις είναι προφανώς τα προβλήματα υγείας. Υποχρεούμενοι να προπληρώσουν ιδιωτικούς ή δημόσιους θεραπευτές με ποσά π.χ. άνω των 500,00 ευρώ ανά μήνα, συγκεντρώνεται ένα ποσό τουλάχιστον 3.000,00 ευρώ για έξη μήνες που ο συμπολίτης καλείται να χρεωθεί για την υγεία του ή την υγεία της οικογένειάς του σε θεραπείες για μόνιμες αναπηρίες, και αυτό το ποσό, με όποιο “κούρεμα υφίσταται” αποδίδεται από τον ΕΟΠΥΥ μετά έξη μήνες, με αποτέλεσμα ο συμπολίτης να είναι πίσω στα οικονομικά του λόγω του χρέους του δημόσιου ΕΟΠΥΥ απέναντί του. Αυτός ο πολίτης δεν μπορεί με αυτή και άλλες συνθήκες να καλύψει το φόρο του. Άλλες συνθήκες ? π.χ. Έχουμε υποβάλλει αίτημα πλήρους παράλληλης στήριξης στο Υπουργείο Παιδείας για μαθητή του δημοτικού για τον οποίο προβλέπεται τέτοια στήριξη ειδικής αγωγής μέσα στη τάξη για να μάθει τα βασικά το ΑΒ και το 1-10, και ακόμα, Μάρτιος 2015, αιτήσεις μόνο στην ΑΤΤΙΚΗ με αριθμό 1.188 ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΕΙ, γιατί το δημόσιο δεν έχει πιστώσεις, σύμφωνα με τελευταία ενημέρωσή μου από το οικονομικό τμήμα πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας. Ο Δημόσιος νόμος προβλέπει ότι εάν το δημόσιο δεν στείλει τον ειδικό δάσκαλο, τότε οι γονείς πρέπει να καλύψουν με δικά τους χρήματα ένα ιδιώτη δάσκαλο να βοηθήσει το παιδί τους να μάθει την αλφαβήτα, τα οποία χρήματα ΟΥΕΠΟΤΕ θα αποδοθούν πίσω στους γονείς. Μπορώ να γράφω αιώνια για τέτοιες συνθήκες οικογενειών με προβλήματα οιουδήποτε είδους. Επιθυμείτε να αντιμετωπίσετε την ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ και να επιτύχετε την ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΑΥΤΕΣ και χωρίς την ένταξη των οικογενειών αυτών στην επανεκκίνηση ? Αν επιθυμείτε να τις επανεντάξετε, τότε θα πρέπει να συνυπολογίσετε τα προβλήματά τους, που έχουν ΠΡΟΚΛΗΘΕΙ από την ΑΔΥΝΑΜΙΑ του ΔΗΜΟΣΙΟΥ να ικανοποιήσει τις βασικές τους ανάγκες θεραπείας και μόρφωσης, και οι οικογένειες αυτές πρέπει να ενταχθούν σε ΕΙΔΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ με τις οποίες να απομακρυνθούν από την οικονομική διάλυση και εξαθλίωση και την ψυχολογική κατάρρευση, να ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΝ για τις προσπάθειές τους να κρατήσουν τις οικογένειές τους σε ΥΠΑΡΞΗ. ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΚΑΤΑΒΑΛΛΟΥΝ (αντί να τα καταβάλλει το δημόσιο, και ειδικά όσα ποσά ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ) πρέπει να συνυπολογισθούν στη δυνατότητα πληρωμής φόρων, και να συγχωρεθεί στο 100% η συγκριτική αδυναμία τους αυτή. 3. Πρέπει οι παραπάνω καταβολές των οικογενειών αυτών να μπαίνουν στη όπως την ονομάσετε κάρτα πληρωμών, και έτσι να δημιουργείται ο συνυπολογισμός. 4. Πρέπει οι παραπάνω καταβολές των οικογενειών αυτών να μη γίνονται από τις οικογένειες, αλλά κατευθείαν από το δημόσιο και τον ΕΟΠΥΥ στους ιδιώτες θεραπευτές-δασκάλους κλπ., ώστε να σταματήσει η οικονομική αιμορραγία των οικογενειών αυτών, και να μπορέσουν να συγκεντρωθούν οι οικογένειες στις πληρωμές των φόρων. 5. Πρέπει, μέσω της κάρτας πληρωμών ή του περιουσιολογίου, να αποδειχθεί η οικονομική αδυναμία των οικογενειών αυτών, όπου και να ζουν. Αν παρότι δεν πλήρωσαν τους φόρους τους αγόρασαν αυτοκίνητο mercedes (όχι ένα αναπηρικό αυτοκινητάκι για συγκεκριμένους υποστηρικτικούς της υγείας λόγους), τότε να υπάρξει η ανάλογη μεταχείριση από το δημόσιο για τη φοροδοτική συμπεριφορά τους και να μη δοθεί συγχώρεση, αν όμως ζουν μια ατελείωτη λιτή ζωή για να ανταπεξέλθουν, τότε θα πρέπει να συγχωρεθούν και να υποστηριχθούν από το δημόσιο. 6. Πρέπει να τελειώσει η χωροταξική άποψη και να καταργηθεί κάθε τέτοια λογική ότι όσοι έτυχε να μένουν σε ακριβές περιοχές (με μεγάλες αντικειμενικές αξίες) είναι και εύποροι. Ακόμα και οι όροι του ΕΣΠΑ το προβλέπουν αυτό και είναι απαράδεκτο. Κληρονόμησες ένα σπίτι από τους γονείς σου στη Βούλα ή στη Κηφισιά, δεν σημαίνει ότι είσαι εύπορος. Δεν είναι δυνατόν επειδή μένεις σε μια τέτοια περιοχή να αποκλείεσαι από τα προγράμματα του ΕΣΠΑ και ο εύπορος της Αλεξανδρούπολης να θεωρείται φτωχός. Δείτε τις προβλέψεις του ΕΣΠΑ για τις προσλήψεις δασκάλων σχετικά με τους άξονες ευπορίας.