Αρχική διαδικασίες για την εφαρμογή του άρθρου 21 του Ν. 4321/2015 (Α’32).Άρθρο 01: – Διαδικασία Προέγκρισης των συναλλαγών που υπάγονται στο άρθρο 21 του ν.4321/2015Σχόλιο του χρήστη CDS INC | 28 Απριλίου 2015, 15:49
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Kυρία Υπουργέ, οι "αθροιστικές" προυποθέσεις που αναφέρονται στην παράγραφο (Β) του σχεδίου δημιουργούν απαγορευτικές συνθήκες για τις Ελληνικές εταιρείες διακίνησης σιτηρών για ανθρώπινη κατανάλωση και για ζωοτροφές στην Ανατολική Μεσόγειο, δεδομένου ότι οι περισσότερες από τις αναφερόμενες προυποθέσεις ( τεκμήρια ) όπως : α) Ισολογισμοί των 3 τελευταίων ετών β) Δήλωση Πελατών /Προμηθευτών γ) Πιστοποιητικά Φορολογικής κατοικίας δ) Κατάσταση Παγίων δυσχεραίνουν σημαντικά την διαδικασία προμήθειας πρώτων υλών και μάλιστα αυτές που συνδυάζονται με θαλάσσιες μεταφορές, δεδομένου ότι τα απαιτούμενα πιο πάνω στοιχεία αποτελούν εμπιστευτικές πληροφορίες που σπανίως θα δεχθούν οι πωλητές να κοινοποιήσουν (όπως άλλωστε δεν θα δεχόταν και καμία εταιρεία στην Ελλάδα !!). Η άμεση επίπτωση τέτοιων μέτρων - αν δεν εξαιρεθούν οι πρώτες ύλες των οποίων η διακίνηση είναι εύκολο να αποδειχθεί από τα πραγματικά περιστατικά, ήτοι διακίνηση του εμπορεύματος, παραστατικά αναχώρησης και άφιξης του εμπορεύματος στα λιμάνια, εκτελωνισμός κ.ο.κ- θα είναι η απόσυρση των Ελλήνων ναυλωτών από την ναύλωση πλοίων ξηρού φορτίου καθ'ότι θα επιλέξουν να αγοράζουν εμπορεύματα παραδοτέα στην Ελλάδα ( Cost and Freight ) με άμεσο αντίκτυπο στην δραστηριότητα των ναυλομεσιτικών γραφείων στην χώρα μας . Σ'αυτή τη δύσκολη συγκυρία που όλοι αντιμετωπίζουμε ελπίζουμε στην κατανόησή σας με την ελπίδα ότι θα είναι δυνατή η αναδιατύπωση του άρθρου 1, ώστε οι πρώτες ύλες τροφίμων και ζωοτροφών να εξαιρούνται ρητά από τη ρύθμιση. Επικουρικά, να προβλέπεται η χορήγηση προ-έγκρισης συναλλαγής αυτοδικαίως για όλες τις πραγματικές διακινήσεις αγαθών με πλοίο, διακινήσεις που αποδεικνύονται από τα πραγματικά περιστατικά έστω και αν η χώρα προέλευσης είναι διαφορετική από την χώρα τιμολόγηση, κάτι που είναι σύνηθες στο παγκόσμιο εμπόριο πρώτων υλών.