Αρχική διαδικασίες για την εφαρμογή του άρθρου 21 του Ν. 4321/2015 (Α’32).Άρθρο 01: – Διαδικασία Προέγκρισης των συναλλαγών που υπάγονται στο άρθρο 21 του ν.4321/2015Σχόλιο του χρήστη Απόστολος Κενανίδης | 5 Μαΐου 2015, 16:08
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως Έλληνας αυτοκινητιστής παρακολουθώ με αμείωτο ενδιαφέρον και ανησυχία τον τρόπο λειτουργίας των μεταφορικών επιχειρήσεων ελληνικών συμφερόντων, οι οποίες δραστηριοποιούνται στην Βουλγαρία ή στην Κύπρο και καταφεύγουν σε αθέμιτες πρακτικές με αποτέλεσμα την υποκλοπή του έργου των Ελλήνων αυτοκινητιστών και τις τεράστιες απώλειες από τα δημόσια ταμεία της χώρας μας. Το φαινόμενο μετακίνησης των ελληνικών μεταφορικών εταιριών στις γειτονικές αυτές χώρες, για φοροελαφρυντικούς λόγους, έχει πάρει ανησυχητικές διαστάσεις τα τελευταία χρόνια. Ενδεικτικός είναι ο αριθμός των οχημάτων ελληνικών συμφερόντων που έχουν ταξινομηθεί σε Βουλγαρία και Κύπρου, ο οποίος ξεπερνά τα 8.000 και αντιστοιχεί σε εκατοντάδες μεταφορικές εταιρίες. Η ανακοίνωση του άρθρου 21 του ν. 4321/15 υπήρξε για τους συναδέλφους μου κι εμένα πολύ σημαντική, και πολλοί από εμάς τονίσαμε την σημασία και τον καθοριστικό ρόλο που θα παίξει η άμεση και απαρέγκλιτη εφαρμογή του στην επίλυση του χρόνιου αυτού προβλήματος που μαστίζει τον κλάδο των οδικών μεταφορών, αλλά παράλληλα και τα σημαντικά έσοδα που θα έχει για τα δημόσια ταμεία της χώρας μας. Η ανακοίνωση του σχεδίου της ΥΑ αποτελεί ένα βήμα πίσω από την κατεύθυνση προς την πάταξη της φοροδιαφυγής και της παράνομης μεταφοράς. Επιτέλους πρέπει κάποια στιγμή πρέπει να παραμείνουμε σταθεροί προς αυτή την επιθυμητή κατεύθυνση προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος, χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη μας τα όποια ιδιωτικά συμφέροντα που θίγονται.