Αρχική διαδικασίες για την εφαρμογή του άρθρου 21 του Ν. 4321/2015 (Α’32).Άρθρο 01: – Διαδικασία Προέγκρισης των συναλλαγών που υπάγονται στο άρθρο 21 του ν.4321/2015Σχόλιο του χρήστη ΜΠΑΙΡΑΚΤΑΡΗ ΡΕΑ | 7 Μαΐου 2015, 12:18
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
κ.Υπουργέ, Πέραν των εν γένει νομικών ζητημάτων, που γεννά η εν λόγω ρύθμιση σε επίπεδο ευρωπαϊκού δικαίου και, κατ' επέκταση σε επίπεδο διακρατικών και διεθνών σχέσεων της χώρας μας, θα ήθελα να περιορίσω,εν τούτοις, το σχόλιο μου στο τομέα των μεταφορών. Η μεταφορά ως έννοια αποτελεί μία ενότητα, ένα όλον. Απλά διενεργείται με τρεις τρόπους. Εναερίως, δια θαλάσσης και δια ξηράς. Καίτοι έχετε εισηγηθεί ρητώς την εξαίρεση από την εφαρμογή της εν λόγω διατάξεως του μισθώματος των αεροσκαφών και του ναύλου των πλοίων, έχετε παραλείψει να αναφερθείτε ρητώς στα κόμιστρα των μέσων χερσαίας μεταφοράς (φορτηγά, τρένα κ.λ.π). Η παράληψη αυτή εισάγει μια όλως ανεπίτρεπτη και εκτός συνταγματικών πλαισίων διάκριση, αφού κατ' ουσία εισάγει και θεμελιώνει την άνιση μεταχείριση μεταξύ ομοειδών ομάδων με συναφές αντικείμενο, αφήνοντας ούτως εύλογες υπόνοιες στον μέσο πολίτη. Θεωρώ λοιπόν σκόπιμο, σε περίπτωση που η υπό διαβούλευση διάταξη παραμείνει ως έχει,να προβείτε σε διορθωτική επέμβαση και να εξαιρέσετε ρητά και τα κόμιστρα των μέσων χερσαίας μεταφοράς, εδραιώνοντας ούτως μια σχέση ισονομίας μεταξύ των φορέων του χώρου. Με εκτίμηση Μπαϊρακτάρη Ρέα