Αρχική Πρόγραμμα Εθελοντικής Αποκάλυψης Κεφαλαίων και Επενδύσεων και Φορολογικής ΣυμμόρφωσηςΠρόγραμμα Εθελοντικής Αποκάλυψης Κεφαλαίων και Επενδύσεων και Φορολογικής ΣυμμόρφωσηςΣχόλιο του χρήστη ΛΑΜΠΡΟΣ ΣΜΑΙΛΗΣ | 27 Μαΐου 2015, 15:46
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στην παράγραφο 9 αναφέρεται ότι στο πεδίο εφαρμογής υπάγονται οι εκκρεμείς υποθέσεις και ανάμεσα σε αυτές και εκείνες για τις οποίες έχει ήδη ασκηθεί ενδικοφανής προσφυγή. Στην περίπτωση όμως που έχει ήδη καταβληθεί το 50% των καταλογισθέντων φόρων και πρόσθετων φόρων ανακρίβειας και η προσφυγή έχει γίνει πριν ακόμη και από την έναρξη ισχύος του ν.4321/2015,οι φορολογούμενοι αυτοί έχασαν τη δυνατότητα εφάπαξ καταβολής για την απαλλαγή τους από τον πρόσθετο φόρο.Τώρα με την έναρξη ισχύος της διάταξης αυτής τι μέλλει γενέσθαι?Θα επαναληφθεί η ίδια αδικία και η άνιση μεταχείριση που αφορά όμως στη διαφορετική αντιμετώπιση των ίδιων φορολογικών χρήσεων του παρελθόντος; Εφόσον έχουν ήδη οι φορολογούμενοι αυτοί μετά την έκδοση των πράξεων προσδιορισμού φόρων καταβάλει το 50% ως προϋπόθεση αναστολής των αναγκαστικών μέτρων, για την άσκηση της ενδικοφανούς προσφυγής τους, θα συμψηφισθεί άραγε το ποσό αυτό με τον αναλογούντα φόρο του 30% χωρίς την καταβολή πρόσθετου φόρου ή προστίμου; Οταν διατυπώνονται διατάξεις για τις εκκρεμείς υποθέσεις καλό θα είναι να διευκρινίζονται εξ αρχής όλες οι λεπτομέρειες πολλώ δε μάλλον όταν τα χρονικά περιθώρια ισχύος είναι ασφυκτικά.Μέχρι 31 Ιουλίου 2015 για την παρούσα διάταξη....ενώ έληγε στις 26 Μαίου 2015, πριν την παράταση της, η παρεμφερής και πιο επαχθής διάταξη του 4321/2015.