Αρχική Σχέδιο Νόμου "Δαπάνες Μετακινούμενων εντός & εκτός επικράτειας"Άρθρο 11 – Ημερήσια αποζημίωσηΣχόλιο του χρήστη ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΕΡΓΙΟΥ | 29 Μαΐου 2015, 20:09
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ειλικρινά λυπάμαι που ακόμη και σήμερα δεν έχει γίνει κατανοητή ή μάλλον δεν λαμβάνεται υπόψη η νησιωτικότητα. Υπάλληλος από την Κάλυμνο (πρωτεύουσα περιφερειακής ενότητας) καλείται να διεκπεραιώσει υπόθεση στην Πάτμο. Θα ξεκινήσει από την Κάλυμνο στις 5:30΄το πρωί, θα ταξιδέψει ένα τρίωρο και πλέον, θα φτάσει στο προορισμό του περίπου στις 9:00΄, θα εργαστεί, θα διεκπεραιώσει τις υποθέσεις του και θα περιμένει το πλοίο που θα περάσει από την Πάτμο το βράδυ και θα επιστρέψει στην Κάλυμνο περίπου στις 11 το βράδυ. Αυτός ο άνθρωπος θα πιει καφέ, θα φάει κάτι, θα περιμένει στο λιμάνι, θα ξοδέψει όσα πρέπει να ξοδέψει ένας φυσιολογικός άνθρωπος σε έναν ξένο τόπο επί τόσες ώρες παραμονής και όταν θα επιστρέψει στην υπηρεσία του, μετά από την γνώριμη γραφειοκρατική πορεία θα εισπράξει το ποσόν των 20€ που με τις νόμιμες κρατήσεις δεν ξεπερνά τα 13€. Δυστυχώς, συνεχίζεται μια κατάσταση που προξενεί πολλά ερωτηματικά για τον τρόπο προσέγγισής της.Πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι στα νησιά υπάρχουν σοβαρές ιδιαιτερότητες αναφορικά με τη συγκοινωνιακή κάλυψη, τις καιρικές συνθήκες και την τεράστια διαφορά με την υπόλοιπη ηπειρωτική χώρα. Η πρόταση είναι συγκεκριμένη, για ενδονησιωτικές μετακινήσεις που υπερβαίνουν τις 12ώρες ανάμεσα στην αναχώρηση και επιστροφή του υπαλλήλου, να χορηγείται ολόκληρη η αποζημίωση (το 100% της ημερήσιας αποζημίωσης ήτοι 40€ σύμφωνα με το συγκεκριμένο σχέδιο).