Αρχική Σχέδιο Νόμου "Δαπάνες Μετακινούμενων εντός & εκτός επικράτειας"Άρθρο 01 – ΟρισμοίΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Καμπούρογλου | 30 Μαΐου 2015, 20:33
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι αδιανόητο η εντός έδρας μετακίνηση να ορίζεται για όλες τις μετακινήσεις των υπαλλήλων σε απόσταση μέχρι τα 50 χλμ. Από τα 20 χλμ του 2685/89 πήγαμε αυθαίρετα στα 40 και τώρα στα 50 χλμ λες και οι ανάγκες των υπηρεσιών και οι δυνατότητες των υπαλλήλων είναι "λάστιχο". Ένα ιδιότυπο "λάστιχο" εις βάρος του υπαλλήλου και της δουλειάς την οποία καλείται να κάνει. Όταν οι υπάλληλοι είναι υποχρεωμένοι να κινηθούν για ειδικούς λόγους, όπως η πραγματοποίηση περιπολιών σε δύσβατες και δυσπρόσιτες περιοχές για την κάλυψη των αναγκών δασοπροστασίας της χώρας τα 50 χλμ απαιτούν δύο ώρες δρόμο και ασφαλώς δεν μπορούν να λογίζονται ως εντός έδρας μετακίνηση. Ούτε είναι δυνατόν να λογίζεται ως εντός έδρας μετακίνηση η χρήση συγκοινωνίας για την κατάθεση σε δικαστήρια, σε ανακριτές για ποινικές δίκες εκ της υπηρεσίας μας σε αποστάσεις από Λαύριο μέχρι Αθήνα. Είναι τραγικό στις προαναφερθείσες, όπως και σε πολλές άλλες παρόμοιες περιπτώσεις, οι υπάλληλοι να μετακινούνται 50 χλμ από την έδρα της υπηρεσίας τους και να μην δικαιούνται τουλάχιστον τα προβλεπόμενα εκ του νόμου για την κάλυψη των εισιτηρίων και την πενιχρή αποζημίωση των 9 ευρώ. Το ΚΤΕΛ από Λαύριο μέχρι ΑΘΗΝΑ κοστίζει 4+4=8 ΕΥΡΏ χωρίς να υπολογιστούν τα λοιπά έξοδα. Μήπως θέλετε να πληρώσουμε και αυτά από την τσέπη μας; Όταν μάλιστα (γιατί είμαι δασικός υπάλληλος) καλούμαι 3-4 φορές τον μήνα να καταθέσω σε δικαστήρια και ανακριτές στην Αθήνα για να υπερασπισθώ τα δάση μας και την δημόσια περιουσία; Ή μήπως θα πάτε εσείς την επόμενη φορά κ.Βαρουφάκη να τους μιλήσετε για την δημιουργική ασάφεια στην ποινική δικαιοσύνη ;