Αρχική Σχέδιο Νόμου "Δαπάνες Μετακινούμενων εντός & εκτός επικράτειας"Άρθρο 08Σχόλιο του χρήστη Χρυσάνθη Β. | 31 Μαΐου 2015, 16:44
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κατ' αρχάς ελπίζουμε ότι η απόφαση για την χλμ αποζημίωση θα απέχει πολύ απο το 0,15 ευρω/χλμ. Όταν διορίστηκα το 1995 ήταν 40 δρχ/χλμ δηλ 0,12 ευρω/χλμ!!! Ακριβώς 20 χρόνια και η τιμή παραμένει η ίδια. Δε συζητάμε ότι οι ζημίες και η φθορά δεν καλύπτονται με τίποτε αλλά ούτε το κόστος του καύσιμου. Απαιτούνται μέτρα πραγματικού ελέγχου γνησιότητας των μετακινήσεων και όχι να την "πληρώνουν" αυτοί που ευσεινειδητα πραγματοποιύν το καθήκον τους και απαιτεί η Στοχοθεσία συγκεκριμένα αποτελέσματα απο αυτούς. Για τον προσδιορισμό του μέγιστου αριθμού χλμ ακόμα και στην ίδια υπηρεσία υπάρχει τεράστια ποικιλία απο ανάγκες μηνιαίως για διάφορους υπαλήλους. Όπως επίσης ο ίδιος υπάλληλος ανάλογα με την ημερολογιακή εποχή εκτελεί διαφορετικό αριθμό ελέγχων. Η απόφαση αυτή προυποθέτει απόλυτη και πλήρη γνώση λειτουργίας με όλες τις λεπτομέρειες κάθε υπηρεσίας και όχι... "επαφές, γνωριμίες και επικοινωνίες" ... για να είναι δίκαιη και αποτελεσματική. Απαιτείται τρόπος πάταξης των πλασματικών και στήριξη των αποδεδειγμένα αναγκαίων.