Αρχική Σχέδιο Νόμου "Δαπάνες Μετακινούμενων εντός & εκτός επικράτειας"Άρθρο 07 – Έξοδα κίνησης εκτός έδραςΣχόλιο του χρήστη ΚΑΤΣΙΟΥΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | 1 Ιουνίου 2015, 17:30
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θέλω να κάνω μια παρατήρηση που μάλλον έχει σχέση με το άρθρο 7 παρ. 6. Κατά τη μετάβασή μου για υπηρεσιακούς λόγους από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα και το αντίστροφο, κάνουμε από το Ελ Βενιζέλος προς την Αθήνα χρήση είτε του μετρό είτε της γραμμής των λεωφορείων. Ναι μεν υπάρχει συγκοινωνία, αλλά το κόστος αυτής δεν είναι αστικής χρέωσης, επειδή η απόσταση προς την πόλη είναι μεγάλη. Το μετ' επιστροφής εισιτήριο με το μετρό κοστίζει 14 € και με το λεωφορείο 10 €. Καλό θα ήταν να μπαίνει όλη η δαπάνη στα σχετικά εξοδολόγια ή έστω ας αφαιρείται το κόστος της αστικής μετακίνησης (2,4 €) και να αποδίδεται το υπόλοιπο. Με το ισχύον καθεστώς, όταν γίνεται αυθημερόν επαγγελματικό ταξίδι προς Αθήνα, το κόστος που μας αποδίδεται είναι 9,78 €, δηλαδή δεν φθάνει ούτε για τη μετακίνηση από το αεροδρόμιο στην Αθήνα.