Αρχική Σχέδιο Νόμου "Δαπάνες Μετακινούμενων εντός & εκτός επικράτειας"Άρθρο 11 – Ημερήσια αποζημίωσηΣχόλιο του χρήστη tomcat | 1 Ιουνίου 2015, 18:14
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με την κατάργηση στην πράξη της ημερήσιας αποζημίωσης στις εκτός έδρας μετακινήσεις εξαφανίζεται και η τελευταια "οικονομική απολαβή" των μηχανικών του Δημοσίου που ασχολούνται με έργα και αδειοδοτήσεις. Θα έλεγε κάποιος ότι γίνεται στα πλαίσια της δίκαιας αντιμετώπισης όλων των υπαλλήλων. Απορώ όμως γιατί δεν υπάρχει ίδια αντιμετώπιση όταν : 1. Δεν καταργούνται οι προσωπικές διαφορές και δεν ξεπαγώνει η εξέλιξη στους βαθμούς στο ενιαίο μισθολόγιο (εκεί βλέπεται θα θιχτούν οι υπάλληλοι του Υπουργείου Οικονομικών, της Βουλής, των Διαχειριστικών Αρχών, των ΔΕΚΟ κλπ και δεν το αγγίζουν με τίποτα). 2. Υποχρεώνουν τους Μηχανικούς να ασφαλίζονται στο πρώην ΤΣΜΕΔΕ και στα ταμεία του και να είναι ασφαλισμένοι επιπλέον στο Μετοχικό Ταμείο Πολιτικών Υπαλλήλων ( που σημαίνει 100€ λιγότερο μισθό το μήνα σε σχέση με αυτόν που θα έπαιρνε αν ήταν ασφαλισμένος στο Δημόσιο). 3. Ζητούν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος στους μηχανικούς κατά το διορισμό ενώ στους άλλους πτυχιούχους υπαλλήλους ζητούν μόνο το πτυχίο. 4. Φέρουν όλες τις ευθύνες της υπογραφής μηχανικού που σημαίνει ότι ένα λάθος σε κυνηγάει για μια ζωή, ενώ για τους άλλους υπαλλήλους δεν συμβαίνει τίποτα. 5. Συνεχίζουν να στηρίζουν την πολιτική των διαφορέτικών μισθολογιών και παροχών προσπαθώντας να συνεχίσουν τη στήριξη κατηγοριών προσωπικού που τους ενδιαφέρει(π.χ. ΔΕΚΟ, Σώματα Ασφαλείας, Δικαστικούς Λειτουργούς, κλπ). Δεν τους εμποδίζει κανένας να λύσουν και όλα τα παραπάνω ζητήματα, ώστε να δείξουν πραγματικά ότι αντιμετωπίζουν όλα τα θέματα δίκαια.