Αρχική Σχέδιο Νόμου "Δαπάνες Μετακινούμενων εντός & εκτός επικράτειας"Άρθρο 08Σχόλιο του χρήστη ΚΓ | 1 Ιουνίου 2015, 22:26
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τώρα σοβαρά μας ζητάτε να κάνουμε διαβούλευση πάνω σε άρθρο που λέει ΄΄Το ύψος της χιλιομετρικής αποζημίωσης για τις μετακινήσεις εντός ή εκτός έδρας, όταν επιτρέπεται η χρήση ιδιόκτητου μεταφορικού μέσου, καθορίζεται με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών''; Σε ένα τόσο σοβαρό νομοσχέδιο το αντίστοιχο άρθρο θα έπρεπε θα έπρεπε να έχει μορφή εφαρμοστικής διάταξης που να περιγράφει μαθηματικό τύπο ο οποίος να συνυπολογίζει κόστος καυσίμων ,φθορές αυτοκινήτου,επικινδυνότητα , αναλώσιμα ,απομείωση αξίας ειδικά για υπηρεσίες των οποίων οι υπάλληλοι κάνουν υπερβολικά πολλά χιλιόμετρα όπως οι γεωπόνοι και οι κτηνίατροι στον ΕΛ.Γ.Α. και να συζητάμε για την ορθότητά του ή όχι. Για το μεγαλειώδες ότι για να πάρει κάνεις το 1/2 της ημερήσιας αποζημίωσης πρέπει να διανύσει απόσταση όσο το 1/3 του μεγαλυτερου οδικού άξονα της χώρας δεν θα κάνω κανένα σχόλιο ,η Ελλάδα δεν είναι και τόσο μεγάλη χώρα άλλωστε.