Αρχική Σχέδιο Νόμου "Δαπάνες Μετακινούμενων εντός & εκτός επικράτειας"Άρθρο 11 – Ημερήσια αποζημίωσηΣχόλιο του χρήστη Σπύρος | 2 Ιουνίου 2015, 06:00
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι σαφές ότι οι συντάκτες του σχεδίου , αποσκοπούν αποκλειστικά και μόνο στην απαξίωση του ρόλου των μηχανικών του Δημοσίου και μάλιστα με το χειρότερο τρόπο χλευάζοντας τη νοημοσύνη μας ( 160 χιλιόμετρα ???) . Σας ρωτώ : σε δομές που δεν υπάρχουν ούτε οδηγοί, ούτε αυτοκίνητα , που η επικράτεια ευθύνης του είναι το ορεινό δίκτυο της Πίνδου, πιο είναι το κίνητρο για το μηχανικό του δημοσίου να μετακινηθεί ? Μήπως του αρέσει να ρισκάρει τη ζωή του για να παράγει έργο το οποίο μόνο ευθύνες θα του προσθέσει ή επειδή πληρώνεται αναλογικά με τις ευθύνες και το έργο που παράγει ? Η ισοπεδωτική και απαξιωτική πολιτική απέναντι στους Μηχανικούς του Δημοσίου αλλά και γενικότερα κρίσιμων δομών του Δημοσίου έχουν ως μόνο στόχο την απαξίωση του προς όφελος του ιδιωτικού τομέα ,το γνωρίζεται και το γνωρίζουμε καλά , τέτοιες πολιτικές αποσκοπούν πρώτα στην αποδόμηση και ύστερα στην παραχώρηση . Δώστε και την επίβλεψη ( πλήρως ) στους μεγαλοεργολάβους να τελειώνουμε !! Για το δημοσιονομικό της υπόθεσης 56 Ευρώ = 0,75 m3 σκυρόδεμα με τιμές μελέτης , άραγε χωρίς επίβλεψη ή με ελλιπή επίβλεψη που θα μεταπηδήσει το όφελος ????