Αρχική Σχέδιο Νόμου "Δαπάνες Μετακινούμενων εντός & εκτός επικράτειας"Άρθρο 01 – ΟρισμοίΣχόλιο του χρήστη ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΚΑΛΑΝΤΖΗ | 2 Ιουνίου 2015, 08:59
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ιδιαίτερα στην νησιώτικη Ελλάδα(για μετακινήσεις από νησί σε νησί)πρέπει η αποζημίωση να είναι ολόκληρη, σαν να έχει γίνει διανυκτέρευση.Τα νησιά είναι υποστελεχωμένα. Παράδειγμα: έλλειψη γεωπόνου στην Πάρο, μετακίνηση από Νάξο 9:30 από Πάρο το βραδυνό 22:00 έως 23:00. (δεν προλαβαίνεις να ολοκληρώσεις ελέγχους και να γυρίσεις το μεσημέρι). Ενας καφές και ένα γεύμα για 15 ώρες παραμονής θεωρούνται αρκετά;Κοστίζουν τουλάχιστον 15 € . Και το βράδυ μέχρι να έρθει το πλοίο (ιδιαίτερα τον χειμώνα ) πού θα περιμένεις. Στα όρθια, στην προβλήτα;Και την άλλη μέρα, στην δουλειά στις 7:00; Ειδικα για την νησίωτικη Ελλάδα πρέπει μαζί με τον ΦΠΑ να αυξηθούν και οι αμοιβές(έστω στα οδοιπορικά)κάποιων ταλαίπωρων γεωτεχνικών πάλλα απίστευτα για κάποιους αλλά αληθινά. Συγκεκριμένα είμαι γεωπόνοου εδώ και τριάντα χρόνια τα στηρίζουν ακόμα και έξω από ωράρια , με πλοία που φτάνουν μεταμεσονύκτιες ώρες, ταξίδια με οχτάρια μποφόρια και ς στην Νάξο με ευθύνη στα νησιά ΑΜΟΡΓΟ,ΔΟΝΟΥΣΑ, ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ, ΗΡΑΚΛΕΙΑ, ΚΟΥΦΟΝΗΣΙΑ και τα τελευταία τρία χρόνια μας κόλλησαν την πανάκριβη Πάρο. Δεν πρέπει να υπάρχει όριο από νησί σε νησίούτε στα μίλια ούτε πουθενά.