Αρχική Σχέδιο Νόμου "Δαπάνες Μετακινούμενων εντός & εκτός επικράτειας"Άρθρο 11 – Ημερήσια αποζημίωσηΣχόλιο του χρήστη Βασιλική | 2 Ιουνίου 2015, 09:23
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο συνδυασμός παροχής γεύματος ή ημιδιατροφής με την ημερήσια αποζημίωση είναι εντελώς άσχετος και καταδεικνύει οτι αυτοί που συνέταξαν το σχέδιο του σ/ν είναι επιεικώς άσχετοι με αντικείμενο εργασίας που απαιτεί μετακινήσεις. Η ημερήσια αποζημίωση χρησιμοποιείται και για έξοδα που δεν προβλέπονται και αφορούν προσωπικές ανάγκες ενός ανθρώπου που μπορεί για υπηρεσιακούς λόγους να είναι 2,3 ή περισσότερες μέρες μακριά από το σπίτι του. Δεν αφορά μόνο το σαντουιτσάκι και το γλυκάκι που θα προσφερθεί στο διάλειμμα για φαγητό! Κι όταν τελειώνει η εργασία στις 5 και δεν έχει πτήσεις για επιστροφή στην έδρα του, δεν μπορεί ο εργαζόμενος να επιβαρύνεται τα έξοδα του υπολοίπου της ημέρας ο ίδιος (ιδιαίτερα στο εξωτερικό), μόνο και μόνο επειδή το μεσημέρι προσφέρθηκε μπουφές με σαντουιτσάκια! Η δε ημέρα επιστροφής μπορεί να ξεκινήσει στις 7 το πρωί και να ολοκληρωθεί το βράδυ - μια και δεν υπάρχουν απ΄όλους τους προορισμούς απ' ευθείας πτήσεις για όλη την Ελλάδα! Εκείνη τη μέρα ο εργαζόμενος χάνει την ιδιότητα του μετακινούμενου εργαζόμενου; Είναι σε προσωπικό ταξίδι αναψυχής; Επίσης, συχνά στο εξωτερικό σε χώρες όπου η δημόσια συγκοινωνία είναι ανεπαρκής ή δύσκολο να χρησιμοποιηθεί (π.χ. Κύπρος, Αλβανία, Βουλγαρία, Ρουμανία κ.ά) ή οι καιρικές συνθήκες το απαιτούν, συχνά η ημερήσια αποζημίωση χρησιμοποιείται για εσωτερικές μετακινήσεις με ταξί - το οποίο δεν καλύπτεται αλλιώς.