Αρχική Σχέδιο Νόμου "Δαπάνες Μετακινούμενων εντός & εκτός επικράτειας"Άρθρο 11 – Ημερήσια αποζημίωσηΣχόλιο του χρήστη Μπιμπάκης Γιάννης | 2 Ιουνίου 2015, 09:52
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στην αιτιολογική έκθεση του νομοσχεδίου αναφέρεται:"Στόχος του παρόντος εγχειρήματος παραμένει αφενός ο εξορθολογισμός, η απλούστευση των προβλέψεων με στόχο την ομαλότερη λειτουργία των μετακινήσεων αλλά και ο εκσυγχρονισμός του υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου...". Είχα την εντύπωση ότι μια Ριζοσπαστική Κυβέρνηση την οποία στήριξε ένα μεγάλο μέρος του Ελληνικού Λαού,θα είχε τουλάχιστον το θάρρος να γράψει την αλήθεια: ότι το παρόν νομοσχέδιο έχει ως μοναδικό στόχο τη μείωση ή και την ελαχιστοποίηση του μη μισθολογικού κόστους του δημοσίου τομέα και την περαιτέρω εξαθλίωση του δημοσίου υπαλλήλου μέσω της μείωσης ή και της εξάλειψης της αποζημίωσής τους στις εκτός έδρας μετακινήσεις. Το όριο των 160χλμ που τίθεται ώστε να αποζημιωθεί κάποιος για τη μετακίνηση είναι εξωπραγματικό, και στις περισσότερες περιπτώσεις ίσως με εξαιρέσεις κάποια κεντρικά υπουργεία ΚΑΤΑΡΓΕΙ επί της ουσίας την εκτός έδρας αποζημίωση. Επιπλέον, με τους όρους που τίθενται για τη χρήση των ιδιωτικών οχημάτων, θα σταματήσει εντελώς η χρήση τους,και οι υπηρεσίες που έχουν μείνει χωρίς οχήματα,χωρίς καύσιμα για τα όποια οχήματα έχουν απομείνει,αλλά και χωρίς οδηγούς, θα σταματήσουν να λειτουργούν. Οι όποιοι έλεγχοι π.χ. σε δημόσια έργα θα σταματήσουν, και το κόστος για το δημόσιο θα είναι πολλαπλάσιο της εξοικονόμησης που θα προκύψει από το παρόν νομοσχέδιο. Προτείνω τη διατήρηση του ορίου των 40χλμ ως απόσταση πέρα από την οποία χορηγείται στον υπάλληλο ημερήσια αποζημίωση, ώστε να ληφθεί υπόψη η ιδιαιτερότητα του Ελλαδικού χώρου με τα πολλά νησιά, το ανάγλυφο τοπίο και το άθλιο επαρχιακό οδικό δίκτυο. Το ύψος της αποζημίωσης δε που προτείνεται με το παρόν νομοσχέδιο, δλδ 40 ευρώ, σκοπεύει στη μέιωση των αποδοχών κατηγορίας υπαλλήλων όπως οι Διπλωματούχοι Μηχανικοί οι οποίοι έχουν απεμπολίσει πάσης φύσεως επαγγελματικά δικαιώματα με τη δέσμευση της άδειας ασκήσεως επαγγέλματός τους στο δημόσιο, ενώ δεν αναγνωρίζεται η ιδιαιτερότητα του έργου τους και η μη αμοιβόμενη ποινική και αστική ευθύνη που έχουν κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους. Τέλος, θα ήθελα να θυμήσω στον κο Μάρδα τη δέσμευση του ίδιου του πρωθυπουργού "ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΕΤΑΙΡΩ ΜΕΙΩΣΗ ΜΙΣΘΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ", την οποία δείχνει να ξεχνά σε κάθε του ενέργεια.