Αρχική Σχέδιο Νόμου "Δαπάνες Μετακινούμενων εντός & εκτός επικράτειας"Άρθρο 11 – Ημερήσια αποζημίωσηΣχόλιο του χρήστη Καλογιαννάκης Νίκος | 2 Ιουνίου 2015, 10:00
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν νομίζω οτι χρειαζόταν ολόκληρο νομοσχέδιο για τις δαπάνες μετακίνησης παρά ένα άρθρο μόνο που να λέει οτι καταργούνται και οτι αυτές θα καλύπτονται από το μισθό των υπαλλήλων!!!! Ουσιαστικά αυτή είναι η λογική του νομοσχεδίου. Το υπό διαβούλευση νομοσχέδιο είναι απαράδεκτο και ουτοπικό. Δεν καλύπτει τις δαπάνες για τα καύσιμα και τη φθορά των οχημάτων με τα ποσά που προβλέπει. Μετακυλείει τα έξοδα μετακίνησης στον μισθό των υπαλλήλων επιβαρύνοντας τους για το κόστος των μετακινήσεων και των ελέγχων, των αυτοψιών που είναι θεσμοθετημένες και υποχρεωτικές από το νόμο πχ τις αυτοψίες για έργα, για καταγγελίες για περιβαλλοντικές παραβάσεις και πολεοδομικούς ελέγχους. Έτσι θα υπάρξει πλημμελής εκτέλεση των καθηκόντων των τεχνικών υπαλλήλων τους οποίους υποβαθμίζει και εξομειώνει με εργαζόμενους που δεν έχουν τις ευθύνες που προβλέπει ο Αστικός Κώδικας για τους μηχανικούς. Ουσιαστικά η ημερήσια αποζημίωση η οποία θα πρέπει να διατηρηθεί ως έχει σήμερα, καλύπτει στοιχειωδώς τις ανάγκες κάποιου που κινείται εκτός γραφείου στους συναπαγόμενους κινδύνους και σε εκτός ωραρίου υπηρεσία.Επίσης ειδικότερες ρυθμίσεις όσον αφορά το όριο της αποζημίωσης πάνω από 160 χιλ., θεωρώ οτι δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Επίσης το νομοσχέδιο δεν πρέπει να ακολουθήσει τη διαδιακασία ψήφισης χωρίς ουσιαστικό διάλογο με φορείς όπως το ΤΕΕ και τον ΕΜΔΥΔΑΣ και χωρίς ουσιαστικό χρόνο διαβούλευσης.