Αρχική Σχέδιο Νόμου "Δαπάνες Μετακινούμενων εντός & εκτός επικράτειας"Άρθρο 07 – Έξοδα κίνησης εκτός έδραςΣχόλιο του χρήστη Σηφογιαννάκη E. | 2 Ιουνίου 2015, 10:50
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καταρχήν είναι αναγκαίο να γίνει εξορθολογισμός τα δαπανών μετακινήσεων, το παρόν όμως σχέδιο κινείται σε λάθος κατεύθυνση: ουσιαστικά τις καταργεί. Γιατί τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα είναι ανεπαρκή για να καλύψουν τις ανάγκες όλων των υπηρεσιών της Περιφερειακής Ενότητας με αποτέλεσμα να υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις στην διεκπεραίωση των απαραίτητων εργασιών . Η χρήση ΚΤΕΛ είναι πρακτικά μη εφαρμόσιμη εκτός εάν θέλετε μία εργασία που απαιτεί 2 ώρες δουλειά να γίνεται σε 5 ή 6 ώρες και μετά να μας λέτε και αντιπαραγωγικούς και το 2015 να μιλάμε με όρους του 1950. Αναγκαστικά λοιπόν χρησιμοποιούμε τα δικά μας αυτοκίνητα και που αν διάβασα καλά αν πάθουμε καμία βλάβη- ατύχημα το δημόσιο δεν φέρει καμία ευθύνη. Το πραγματικό ζητούμενο πρέπει να είναι ποιοι κάνουν πραγματικά χιλιόμετρα και ποιοι πλασματικά: ΕΚΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ. Επίσης οι αμοιβή τις βενζίνης θα πρέπει να έρθει στα επίπεδα του σήμερα και να συμπεριληφθεί ένα ποσοστό της ημερήσιας αποζημίωσης στις εκτός έδρας μετακινήσεις άνω των 50 χιλιομέτρων. Το σχέδιο νόμου πρέπει να κινηθεί στη γραμμή εξάλειψη των πλασματικών κινήσεων και οι πραγματικές κινήσεις να αμείβονται με τις τιμές του σήμερα.