Αρχική Σχέδιο Νόμου "Δαπάνες Μετακινούμενων εντός & εκτός επικράτειας"Άρθρο 11 – Ημερήσια αποζημίωσηΣχόλιο του χρήστη Γιώργος, Παρασκευάς. | 2 Ιουνίου 2015, 10:38
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η φράση «θα στείλω ένα μηχανικό να το δεί…» ακούγεται συνέχεια από τα στόματα της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας στις υποσχέσεις της προς τον κάθε πολίτη που αναζητά λύση για οποιοδήποτε θέμα τεχνικής φύσεως που συνήθως σχετίζεται με κάθε είδους επικινδυνότητα που έχει προκύψει. Πρόσφατα παραδείγματα τα σημεία επικινδυνότητας που προκλήθηκαν για τους πολίτες από τις πλημμύρες του 2014, οι παιδικές χαρές σε κάθε σημείο της Ελλάδας με παραδείγματα παιδιών που ακρωτηριάστηκαν κ.λ.π. οι οποίες παραμένουν κλειστές, η τήρηση των μέτρων ασφαλείας σε κάθε εργοτάξιο ούτως ώστε να είναι ασφαλή για τους εργαζομένους και τους διερχόμενους ;;; Η θεώρηση ότι ο μηχανικός θα μπορέσει να ασκήσει τα καθήκοντά του σε έργα σε απόσταση κάτω από 160 χλμ.!!! (320 με επιστροφή) χωρίς αποζημίωση χρησιμοποιώντας προσωπικό Ι.Χ. και υπηρεσιακό (που δεν υπάρχει), ρισκάροντας σε πολλές περιπτώσεις την ίδια του τη ζωή και πληρώνοντας τα καύσιμα και τη φθορά του προσωπικού του μέσου από την τσέπη του, που είναι μέχρι 47,85€ μόνο για καύσιμα και όχι για φθορά!!! (π.χ. για 319 χλμ με 10 lt/100km και τιμή βενζίνης 1,5€/lt 10X3.19X1.5 = 47,85€ ) είναι αφελής. Αν είναι να του στοιχήσει περισσότερο θα πάρει αποζημίωση 20 €!!! (αλήθεια, αποζημίωση ανά χλμ με προσωπικό ΙΧ δεν υπάρχει;). Επίσης το παράλογο: ο οδηγός και ο μηχανικός θα πάρουν 20€ για πάνω από 160χλμ, τη βενζίνη την πληρώνει το κράτος, αν πάει με προσωπικό ΙΧ ο μηχανικός θα οδηγήσει, επιβλέψει-ερευνήσει και θα επιστρέψει πάλι οδηγώντας, και αν είναι να το κάνει για πάνω από 320 χλμ τότε θα πάρει τα ίδια: 20€!!! Αλλιώς τίποτα!! Ήδη μέχρι τα 40χλμ με το ισχύον καθεστώς δεν παίρνει τίποτα, τα 160 χλμ που προτείνονται αποτελούν ουσιαστικά την εξόντωσή του. Γιατί να μην καταθέσει λοιπόν ο μηχανικός του πτυχίο του και την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος που του ζητήθηκε από τον ΑΣΕΠ για να προσληφθεί για το χιλιάρικο που παίρνει με τις ευθύνες που έχει, και να γίνει ένας διοικητικός ΠΕ-Διοικητικού πτυχιούχος 5ετούς φοίτησης με τα ίδια χρήματα και απλά να πρωτοκολλεί;;;; ήδη συντάσσει και δακτυλογραφεί όλα τα έγγραφα μόνος του. ΤΟ Ν.Σ.Κ. ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΙ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;; ως προς την αδυναμία ασκήσεως των καθηκόντων των μηχανικών;;;;; Είναι πασιφανές ότι ουσιαστικά καταργείται ο ρόλος του μηχανικού ως προασπιστή του δημόσιου συμφέροντος και καλείται ο πρωθυπουργός ο οποίος έχει την ιδιότητα του πολιτικού μηχανικού καθώς ο πρώην πρόεδρος του Τ.Ε.Ε. νυν υπουργός Υποδομών να μας απαντήσουν στα παραπάνω ερωτήματα. Το ότι πρέπει να πληρωθούν οι πιστωτές της χώρας το περιμέναμε αλλά εις βάρος της ασφάλειας των πολιτών πάει πολύ. Οι οικονομικές ζημίες του Δημοσίου θα είναι πολλαπλάσιες των λιγοστών περικοπών από τα οδοιπορικά των υπαλλήλων από την μη σωστή επίβλεψη έργων χιλιάδων και εκατομμυρίων ευρώ. Μηχανικοί Δημοσίου Π.Ε.