Αρχική Σχέδιο Νόμου "Δαπάνες Μετακινούμενων εντός & εκτός επικράτειας"Άρθρο 08Σχόλιο του χρήστη Τάσος | 2 Ιουνίου 2015, 10:44
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
για τον υπολογισμό της χιλιομετρικής αποζημίωσης θα πρέπει να ληφθούν υπόψη όλοι οι παράγοντες: τα ακριβά καύσιμα, οι φθορές και τα έξοδα συντήρησης, η μεγάλη πιθανότητα για ζημιά ειδικά στους στενούς, δύσβατους και ασυντήρητους αγροτικούς δρόμους, η απαξίωση και η απόσβεση του ΙΧ. Αναφέρω ενδεικτικά ότι συνεταιριστικές συμβάσεις προέβλεπαν αποζημίωση στο 20% του κόστους της βενζίνης, δηλ. 30-32 λεπτά/χλμ με τις σημερινές τιμές. να μην υπάρχει κανένα όριο χιλιομέτρων/μήνα και ο έλεγχος των εντός και εκτός έδρας μετακινήσεων και των αποστάσεων που διανύθηκαν να γίνεται με σύγχρονα μέσα τεχνολογίας (GPS ή άλλα).