Αρχική Σχέδιο Νόμου "Δαπάνες Μετακινούμενων εντός & εκτός επικράτειας"Άρθρο 11 – Ημερήσια αποζημίωσηΣχόλιο του χρήστη spiros | 2 Ιουνίου 2015, 10:09
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η ημερήσια αποζημίωση που λαμβάνουν οι μηχανικοί και η διαφοροποίηση της ( καλός η κακός ) από τις υπόλοιπες ειδικότητες , έχουν να κάνουν και με την φύση του επαγγέλματος , των συνθηκών αλλά και των ευθυνών που επωμίζονται αφού υπογράφουν τόσο με την υπηρεσιακή τους όσο και με την επαγγελματική τους ιδιότητα , ( από τις ελάχιστες ειδικότητες που τους ζητείται εκτός από το πτυχίο και άδεια άσκησης επαγγέλματος ) . Οι επιδοματικές πολιτικές είχαν να κάνουν με την όποια η κάποια διαφοροποίηση του μισθολογίου σε ειδικότητες αυξημένων ευθυνών και ιδιαιτέρων συνθηκών εργασίας που σε καμία περίπτωση δεν εξισορροπούνται σε ένα ισοπεδωτικό μισθολόγιο , χωρίς ουσιαστική αξιολόγηση ευθυνών , θέσης , παραγόμενου έργου, συνθηκών εργασίας κ.α . Τα έξοδα κίνησης ήταν το μοναδικό κίνητρο των μηχανικών του Δημοσίου όχι για να κάνουν συνειδητά την εργασία του , ( αυτό είναι ή θα έπρεπε να θεωρείτε δεδομένο ) αλλά για να υπερβάλουν έτσι ώστε να παραχθεί έργο με πολλαπλασιαστικά οφέλη σε ένα υποβαθμισμένο εργασιακό περιβάλλον . Αναρωτιέμαι για ποιο λόγο θα πρέπει να μετακινηθεί ο υπάλληλος μηχανικός με δικό του μέσο ( είναι εκτός πραγματικότητας όσοι θεωρούν ότι κινούνται σήμερα υπηρεσιακά οχήματα ) για να παραχθεί μία μελέτη , ένα έργο, μια ενέργεια που σε κάθε περίπτωση θα υπογράψει με την επαγγελματική του ιδιότητα ( ποινικές ευθύνες πέραν των υπηρεσιακών ) που με τη σειρά τους θα παράγουν αυξημένες υπηρεσιακές και ποινικές ευθύνες αλλά και την ανάγκη περισσότερων μετακινήσεων κατά την υλοποίηση τους . Αναρωτιέμαι αν μετακινήθηκε κανείς από τους συντάκτες ή από τους «αδικημένους » συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων 20 και όχι 160 χιλιόμετρα στο ορεινό δίκτυο της Πίνδου , κατά τους χειμερινούς μήνες για την επίλυση των προβλημάτων από χιόνια , πλημμύρες , κατολισθήσεις , ή έστω για την μελέτη ενός έργου , σε μία περιοχή χωρίς δημόσια συγκοινωνία , με φιλικά μέσα ή κρατικά αμφιβόλου αξιοπιστίας έστω και με ανώτερη προσαύξηση στο μισθό τους της τάξης των 250 ευρώ ? Συνεπώς και όσο αφορά τους Μηχανικούς του Δημοσίου χωρίς να γνωρίζω και σε καμία περίπτωση να παραγνωρίζω το παραγόμενο έργο και ευθύνες των άλλων ειδικοτήτων το σχέδιο που κατατίθεται δεν πρέπει να είναι ξεκομμένο από την μισθολογική πολιτική και συνεχίζει στο πνεύμα της ισοπεδωτικής μισθολογικής πολιτικής των προηγούμενων κυβερνήσεων και στην απαξίωση του ρόλου των Μηχανικών του Δημοσίου προς όφελος του ιδιωτικού τομέα.