Αρχική Σχέδιο Νόμου "Δαπάνες Μετακινούμενων εντός & εκτός επικράτειας"Άρθρο 07 – Έξοδα κίνησης εκτός έδραςΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος Γαριός | 2 Ιουνίου 2015, 10:36
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για τις μετακινήσεις εντός ή εκτός έδρας η μετακίνηση δεν μπορεί να γίνεται με λεωφορείο εκτός από κάποιες λίγες εξαιρέσεις . Η κάθε υπηρεσία ανάλογα με τις ανάγκες της πρέπει να διαθέτει το κατάλληλο αυτοκίνητο στον εργαζόμενο για τον σκοπό της μετακίνησης, το οποίο να είναι ασφαλισμένο με μικτή ασφάλεια. Υπάρχουν περιπτώσεις όπου επιβάλετε η χρήση 4Χ4 ( σε βουνά χωματόδρομους κ.λ.π.). Η υπηρεσία οφείλει να προσφέρει νομική κάλυψη στον εργαζόμενο σε περίπτωση ατυχήματος. Όταν κάποιος οδηγεί αυτοκίνητο μπορεί να συμβεί ακόμα και θανατηφόρο ατύχημα χωρίς ο οδηγός να φταίει. Σε αυτήν την περίπτωση ο απλός εργαζόμενος τι θα πρέπει να κάνει, να χάσει το σπίτι του γιατί κινείται για υπηρεσιακού λόγους; Στην χιλιομετρική αποζημίωση εφόσον ο εργαζόμενος χρησιμοποιεί το δικό του Ι.Χ. πρέπει να υπολογίζονται και οι φθορές του Ι.Χ. Αν το Ι.Χ. του είναι παλιό, καίει περισσότερη βενζίνη σε σχέση με ένα σύγχρονο και πολύ περισσότερο από 15 λεπτά /χιλ. Επίσης η αποζημίωση θα πρέπει να προσαυξάνεται όταν ο εργαζόμενος κινείται σε χωματόδρομους, σε βουνά , σε βουνά με χιόνια με χρήση αλυσίδων κ.λ.π. Θα πρέπει να ληφθούν υπόψη και άλλα θέματα όπως έξοδα για χρήση πάρκιν, ασφάλειας κ.λ.π.