Αρχική Σχέδιο Νόμου "Δαπάνες Μετακινούμενων εντός & εκτός επικράτειας"Άρθρο 11 – Ημερήσια αποζημίωσηΣχόλιο του χρήστη Λοξού Βασιλική Πρόεδρος Π.Σ. ΠΕΓΔΥ Χανίων | 2 Ιουνίου 2015, 11:50
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ζητήματα που προκύπτουν Οι έλεγχοι με βάση τους κανονονισμούς/νομοθεσία γίνονται από επιτροπές και πρέπει να μετακινούνται όλα τα μέλη στην αυτοψία για να ξέρουν τι υπογράφουν. Τα κρατικά αυτοκίνητα είναι λίγα και δεν έχουν καύσιμα για όλες τις μέρες του μήνα (συνήθως) Τα κρατικά αυτοκίνητα εξυπηρετούν σε μεγάλο ποσοστό τις μετακινήσεις στην έδρα της περιφέρειας που έχουν αυξηθεί μετά την εφαρμογή του Καλλικράτη και τη μεταφορά μεγάλου όγκου των διοικητικών πράξεων και αποφάσεων στην έδρα της περιφέρειας. Το ίδιο ισχύει και για τις αποκεντρωμένες διοικήσεις. Σε πολλά προγράμματα όπως της δακοκτονίας για παράδειγμα λόγω των ωρών ψεκασμών (εκτός ωραρίου δημοσίων υπηρεσιών) η μετακίνηση δε μπορεί να γίνει με κρατικό αυτοκίνητο και πρέπει αναγκαστικά να χρησιμοποιηθεί ιδιωτικό όχημα Και βέβαια πολλές υπηρεσίες με μεγάλο όγκο αρμοδιοτήτων που απαιτούν μετακινήσεις δε διαθέτουν κρατικά οχήματα(πχ TAA) Στο νομοσχέδιο δεν προσαρμόζεται η χιλιομετρική αποζημίωση από το 0,15 (που ισχύει πάνω από 10 χρόνια και δε συνδέεται ούτε με τη τιμή της βενζίνης ούτε με το μέσο κόστος συντήρησης ενός ΙΧ, έξοδα που πρέπει να καλυφθούν εφόσον χρησιμοποιούνται τα ΙΧ των υπαλλήλων. Υπάρχουν θέσεις και αρμοδιότητες που έχουν αυξημένο όγκο αυτοψιών και μετακινήσεων και άλλες λιγότερο. Σε αυτή τη βάση αμείβεται επιπλέον ο υπάλληλος. Θα γίνουν περιζήτητες οι «θέσεις γραφείου». Το 2015 είναι η χρονιά που πρέπει να «κλείσουν» όλα τα έργα του κοινοτικού πλαισίου 2007-2014. Ο όγκος των ελέγχων/παραλαβών επενδύσεων /αδειοδοτήσεις κλπ είναι τεράστιος μιας και στο τέλος κάθε κοινοτικού πλαισίου υπήρχε πάντα ιδιαίτερη πίεση αλλά αυτή τη φορά λόγω της οικονομικής κατάστασης όσοι τελικά πραγματοποιούν επενδύσεις το κάνουν με την πίεση των ημερομηνιών, η οποία αναγκαστικά θα μεταφερθεί στους υπαλλήλους προκειμένου να μπορέσουν να αποπληρωθούν τα έργα. Είναι πρακτικά αδύνατο να γίνει αυτό με τα κρατικά αυτοκίνητα αλλά δεν πρέπει να γίνει και με κόστος των υπαλλήλων με τα ιδιωτικά ΙΧ όπου στις παρούσες συνθήκες το 9,78 στην ουσία καλύπτει τη συντήρηση του οχήματος. Εκτός από τις προγραμματισμένες μετακινήσεις ελέγχων έχει ζητηθεί από τους υπαλλήλους του ΤΑΑ να συμμετέχουν στο πρόγραμμα των επισκοπήσεων για την εμφάνιση της Xylella fastidiosa στο νομό μας. Επίσης έχει ζητηθεί η συμμετοχή των υπαλλήλων στο πρόγραμμα των Γεωργικών προειδοποιήσεων για το νομό. Αυτά συνεπάγονται μετακινήσεις του προσωπικού στα όρια του νομού (απόστασης μικρότερης των 160 χιλιομέτρων), γεγονός απαγορευτικό για τους υπαλλήλους που επιθυμούν να συμμετάσχουν στην προσπάθεια αυτή σύμφωνα με το νομοσχέδιο που έρχεται προς ψήφιση. Τα παραπάνω σχόλια αφορούν το πρακτικό μέρος και τα προβλήματα που θα προκύψουν. Το ουσιαστικό εκτός των παραπάνω που είναι ουσιαστικά αφορούν και το ηθικό που επιβάλλει προηγούμενη διαβούλευση με τους φορείς πριν το σχεδιασμό και ικανό χρόνο για διαβούλευση για το σχέδιο νόμου. Στην προκειμένη περίπτωση δεν έχει συμβεί κανένα από τα δύο. Το νομοσχέδιο πρέπει η να αποσυρθεί και να ξανακατατεθεί ή να δοθεί χρόνος για τη δημόσια διαβούλευση ικανός για να γίνουν όλες οι απαραίτητες διορθώσεις.