Αρχική Σχέδιο Νόμου "Δαπάνες Μετακινούμενων εντός & εκτός επικράτειας"Άρθρο 11 – Ημερήσια αποζημίωσηΣχόλιο του χρήστη ΛΙΑ | 2 Ιουνίου 2015, 11:03
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα συμφωνήσω ότι η ημερήσια αποζημίωση θα πρέπει να είναι η ίδια για όλους τους υπαλλήλους.Ο ρόλος της είναι να καλύπτει τα μικροέκοδα των υπαλλήλων που προκύπτουν από μεταβάσεις τις περισσότρερες φορές σε δύσβατες περιοχές(μιλάω από προσωπική εμπειρία ως Γεωτεχνικός)και όχι την υπευθυνότητα της εργασίας που προσφέρει. Η υπευθυνότητα είναι ένα άλλο θέμα που άπτεται του μισθολογίου και δεν είναι του παρόντος. Θα σας αναφέρω ένα παράδειγμα σε μικτές επιτροπές παραλαβής επενδύσεων ο γεωτεχνικός λαμβάνει ημερήσια αποζημίωση 9,78 ευρώ σημειωτέον είναι και πρόεδρος της επιτροπής, έναντι 56 ευρώ άλλων ειδικοτήτων. Αυτό το νομοσχέδιο είναι άδικο γιατί: - Δεν λαμβάνει υπ΄όψιν ότι οι υπηρεσίες δεν διαθέτουν υπηρεσιακά αυτοκίνητα. Οι υπάλληλοι αναγκάζονται να χρησιμοποιούν τα ΙΧ τους χωρίς καμμία ασφάλεια. Έχασα ένα αυτοκίνητο σε εκτός έδρας υπηρεσία και πλήρωσα 14.000 ευρώ για να το αντικαταστήσω. -Αυξάνει την εκτός έδρας μετακίνηση στα 40 ευρώ και ταυτόχρονα αυξάνει την χιλιομετρική ακτίνα στα 160 χλμ.καθώς και τα έξοδα διανυκτέρευσης. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι καλύπτω τις ανάγκες των υψηλόβαθμων στελεχών και αδιαφορώ για τους υπαλλήλους που κάνουν όλους τους ελέγχους, και διεκπεραιώνουν όλα τα προγράμματα.