Αρχική Σχέδιο Νόμου "Δαπάνες Μετακινούμενων εντός & εκτός επικράτειας"Άρθρο 11 – Ημερήσια αποζημίωσηΣχόλιο του χρήστη Στελιος Μαυρομάτης | 3 Ιουνίου 2015, 13:36
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι εκτός έδρας μετακινήσεις των δημοσίων υπαλλήλων συνδέονται αναπόσπαστα με την ουσιαστική λειτουργία του κρατικού μηχανισμού και μάλιστα επί τόπου στο πεδίο και όχι στο γραφείο. Η καταπολέμηση κρουσμάτων διαφθοράς και πλασματικών μετακινήσεων δεν μπορεί να επιτευχθεί με την απαξίωση της εκτός έδρας μετακίνησης και εργασίας. Ούτε και συρρίκνωση των κρατικών δαπανών θα επιτευχθεί με το προτεινόμενο νομοσχέδιο, αφού στο τέλος τη δουλειά που σήμερα πραγματοποιούν οι δημόσιοι υπάλληλοι θα κληθούν να την αναλάβουν οι ιδιώτες με πολύ μεγαλύτερο κόστος. Γιατί με αυτά τα αντικίνητρα που προτείνονται πλέον μόνο με εξαναγκασμό και αμφίβολο αποτέλεσμα θα μετακινείται ένας υπάλληλος. Ποιος υπάλληλος θα μετακινηθεί πρόθυμα εκτός έδρας αυθημερόν χωρίς την παραμικρή αποζημίωση; Ή μήπως τα 56€ που ισχύουν σήμερα θεωρούνται υψηλό ποσό; Μόνο κάποιος που δεν έχει πραγματοποιήσει εκτός έδρας επιθεώρηση, έλεγχο, επίβλεψη ή παραλαβή έργου μπορεί να ισχυριστεί ότι η δουλειά είναι η ίδια, είτε εντός είτε εκτός γραφείου. Ή κάποιος που δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη κατά την εκτέλεση της εργασίας του. Μήπως όμως τέτοιοι είδους άτομα είναι οι εμπνευστές αυτού του σχεδίου;