Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 14 παράγραφος 2 ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΔΑΦΙΟΥ Παροχή συνδυασμένων επιβατικών Υπηρεσιών Δημόσιας Υπηρεσίας στα αστικά κέντρα μεταξύ του αστικού σιδηρόδρομου και των λοιπών αστικών μέσων μαζικής μεταφοράς Ιδιαίτερη μέριμνα λαμβάνεται για την παροχή σιδηροδρομικών υπηρεσιών δημόσιας υπηρεσίας ενιαίων διαλειτουργικών συνδυασμένων ενδοαστικών επιβατικών μεταφορών με ενιαία αστική τιμολόγηση για τους επιβάτες, στις γεωγραφικές ζώνες που εκτείνονται τα γεωγραφικά όρια ευθύνης των αστικών συγκοινωνιακών μέσων των αστικών κέντρων της ελληνικής επικράτειας και στην χωρική αρμοδιότητα των οποίων αναπτύσσεται αστικού χαρακτήρα σιδηροδρομικό δίκτυο. Ιδιαιτέρα για την περιοχή της Αττικής λαμβάνεται μέριμνα για την παροχή ενιαίων διαλετουργικών συνδυασμένων ενδοαστικών επιβατικών μεταφορών μεταξύ των σιδηροδρομικών επιβατικών μεταφορών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και των λοιπών αστικών επιβατικών μεταφορικών μέσων του ΟΑΣΑ, με ενιαία αστική τιμολόγηση των κόμιστρων για το επιβατικό κοινό, σε ολόκληρη την νομοθετικός ορισμένη γεωγραφική ζώνη ευθύνης εκτέλεση συγκοινωνιακού έργου από τον ΟΑΣΑ. στο οποίο αναπτύσσεται αστικού χαρακτήρα επιβατικό σιδηροδρομικό δίκτυο και πιο συγκεκριμένα στην γεωγραφική ζώνη μεταξύ των προαστιακού χαρακτήρα σιδηροδρομικών σταθμών Κορωπί – Μαγούλα και Πειραιάς –Άγιος Στέφανος.