Αρχική ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥΆρθρο 15Σχόλιο του χρήστη Δονόγλου Π. | 12 Οκτωβρίου 2015, 00:23
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με την αντιπαραβολή της εισήγησης της Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε. με τις προτεινόμενες τροποποιήσεις του σχεδίου νόμου, παρατηρούνται τα εξής: 1ον Η Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε. διεκδικεί ουσιαστικά, την επικύρωση της ενισχυμένης θέσης της στον Όμιλο, όπως αυτή συνάδει με τις αρμοδιότητές της, βάσει της νομοθεσίας. Στην αντίθετη κατεύθυνση οδηγεί η τροποποίηση του άρθρου 1 του ν. 3920/2011 (Α΄33), όπου με την εισαγωγή των προέδρων των φορέων (ΟΣΥ & ΣΤΑΣΥ), ως μελών του ΔΣ του ΟΑΣΑ, προωθείται ο έλεγχος και ο επηρεασμός των αποφάσεων της οργανωτικής αρχής από τους εκτελεστικούς φορείς! Ποια η σκοπιμότητα; 2ον Η πρόταση της Ο.Α.Σ.Α. Α.Ε. περί της σύστασης μικτής Επιτροπής με ονομασία “Επιχειρησιακή Συντονιστική Επιτροπή για την παρακολούθηση και τον συντονισμό της αναδιοργάνωσης και της αναδιάρθρωσης των Αστικών Συγκοινωνιών των Αθηνών (Όμιλος ΟΑΣΑ)”, υιοθετείται παραποιημένη. Η «υλοποίηση» αφαιρείται ως αρμοδιότητα από την Επιτροπή, ενώ ταυτόχρονα αποτελείται από μεγάλο αριθμό εκπροσώπων διαφόρων Υπουργείων δίχως εμφανή αναγκαιότητα. Εντυπωσιακή τέλος, είναι η αφαίρεση κάθε λέξης που αναφέρεται στον ιδιωτικό τομέα. «Ιδιώτες εμπειρογνώμονες» και «φορείς του ιδιωτικού τομέα με διεθνή οικονομική δραστηριότητα» που αναφέρονται στην εισήγηση του φορέα, στο σχέδιο νόμου, «εξαφανίζονται» από τη δυνατότητα συμβουλευτικής συμβολής στην Επιτροπή. Εδώ δεν αναρωτιόμαστε για τη σκοπιμότητα.