Αρχική Ενσωμάτωση Οδηγίας 2014_56_ΕΕ για τους υποχρεωτικούς ελέγχους των ετήσιων και των ενοποιημένων λογαριασμών και του Κανονισμού 537_2014Άρθρο 33 – Συστήματα Ποιοτικού ΕλέγχουΣχόλιο του χρήστη Ντάβος Παναγιώτης | 16 Σεπτεμβρίου 2016, 19:07
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο 5α) να οριστεί ο χρόνος 3 ετών πριν και μετά. Φαντάζεστε να πάει κάποιος στην ΕΛΤΕ από ελεγκτική και μετά τη λύση συνεργασίας να επιστρέψει σε αυτή ή κάποια άλλη? Τι ανεξαρτησία θα έχει? Με δεδομένη την ανωτέρω αλλαγή να διαγραφθεί το 5β). Η παράγραφος 8 να διαγραφθεί εντελώς. Αφορά μια επαγγελματική οργάνωση ΟΕΛ και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και πρόσφατα το ΝΣΚ έκριναν πλήρως τη νομική βαρύτητα των ποιοτικών ελέγχων από τους επαγγελματίες του χώρου σε επαγγελματίες του χώρου. Αν το ΣΟΕΛ ήθελε και θέλει να γίνονται σωστοί ποιοτικοί έλεγχοι δεν έχει παρά να δώσει όλα τα χρήματα που θα του κόστιζαν οι εσωτερικοί ποιοτικοί έλεγχοι του στην ΕΛΤΕ για να πραγματοποιεί αυτή όλους τους ελέγχους και οι οποίοι έχουν νομικές συνέπειες! Πότε το ΣΟΕΛ πίεσε για να στελεχωθεί η ΕΛΤΕ? Μην ξεχάσουμε τη σύμβαση που είχαν ΕΛΤΕ και ΣΟΕΛ η οποία και με βάση τη Γνωμοδότηση 273 / 2015 του ΝΣΚ κρίθηκε ούτε λίγο ούτε πολύ αδιανόητη να υπάρχει και γεννά πολύ σοβαρά ερωτηματικά σχετικά με το πως υπογράφθηκε και έτρεξε μέχρι σήμερα δεδομένου ότι χρηματοδοτήθηκε με Δημόσιο Χρήμα.