Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημαΝομοθετικά Μέτρα για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής / ΕισαγωγήΣχόλιο του χρήστη ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΚΟΣ | 24 Δεκεμβρίου 2009, 10:02
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αν δεν κάνω λάθος, ανακοινώθηκε απο την κυβέρνηση οτι τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα των υπουργών θα είναι μέχρι 1600 cc. Πρέπει να γνωρίζεται οτι το σύνολο σχεδόν των Ι.Χ. αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού είναι εταιρικά αυτοκίνητα. Όλα αυτά όμως χρησιμοποιούνται για σαν Ι.Χ. και όχι σαν εταιρικά. Έτσι κρύβονται τεκμήρια, δαπάνη αγοράς, έξοδα συντήρησης, καύσιμα,κ.λ.π. Βεβαίως κάθε εταιρεία έχει ανάγκη των εταιρικών αυτοκινήτων. Καθιερώστε όμως κάποιους περιορισμούς. Π.Χ. ανώτατο αριθμό αυτοκινήτων, ανάλογα με το μέγεθος της Εταιρείας, Τζίρο, ανώτατατο κυβισμό(τα 1600 cc) και υποχρεώστε τις εταιρείες να φέρουν στίς πόρτες ευδιάκριτα τα στοιχεία και το λογότυπο της εταιρείας. Έτσι θα αποτελούν και μια κινητή διαφίμηση για την εταιρεία και δεν θα χρησιμοποιούνται σαν προσωπικά Ι.Χ. (ποιός πλούσιος επιχειρηματίας θα πάει διακοπές με αυτοκίνητο με το λογότυπο στην πόρτα?).