Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ»Άρθρο 04 Τροποποίηση άρθρου 13 ΚΦΕ για τις παροχές σε είδοςΣχόλιο του χρήστη Κοτανίδης Γεώργιος | 8 Νοεμβρίου 2019, 22:49
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το εταιρικό αυτοκίνητο θα έπρεπε και κατά την δική μου γνώμη να φορολογείται με ποσο που προκυπτει από συντελεστές αθροιστικά για κάθε κλίμακα κ όχι με τον συντελεστή της μεγαλύτερης κλίμακας γ όλο το ποσό. Είναι δικαιότερο και θα επιτρέψει τις εταιρείες αυτοκινήτων να μπορέσουν να διαθέσουν ακριβότερα αυτοκίνητα τα οποία τώρα απλά δεν προτιμούνται.Το κράτος θα κερδίσει απο τα τέλη ταξινόμησης, τέλη κυκλοφορίας , μεγαλύτερο κόστος χρήσης κλπ.Για την συλλογή αποδείξεων το εξτρά ποσό εισοδήματος απο την χρήση εταιρικού δεν θα έπρεπε να υπολογίζεται και αυτό στο 30% καθώς πρόκειται γ εικονικό κ όχι πραγματικό εισόδημα.Τέλος το επιπλέον εικονικό εισόδημα απο το αυτοκίνητο θα επρεπε να φορολογείται με ξεχωριστό συντελεστη κ όχι με τον συντελεστή του υπόλοιπου εισοδήματος + εισφορα αλληλεγγύης .Τώρα γ το ίδιο αυτοκίνητο που παραχωρεί μια εταιρεία, 2 άτομα με διαφορετικό εισόδημα φορολογουνται διαφορετικά.Τιμωρειται αυτος με το μεγαλύτερο εισόδημα ο οποιος ομως αναλογικά εχει πληρωσει ήδη τον μεγαλύτερο φόρο που του αναλογεί.