Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ»Άρθρο 04 Τροποποίηση άρθρου 13 ΚΦΕ για τις παροχές σε είδοςΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Κωνσταντινίδης | 13 Νοεμβρίου 2019, 20:55
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχετικά με τη χρήση εταιρικών αυτοκινήτων για προσωπικούς λόγους θα πρέπει να υπάρξει κλιμακωτός υπολογισμός του εισοδήματος που αναλογεί, προκειμένου να μην υπάρχουν τεράστιες διαφορές στη φορολογία για αυτοκίνητα με μικρή διαφορά αξίας. Για να το πάω και ένα βήμα πιο πέρα, θα μπορούσαμε σε κάποιες περιπτώσεις να αντιγράψουμε αυτό που γίνεται με επιτυχία σε άλλες χώρες. Στη Γερμανία, πχ, ο φορολογούμενος μπορεί να επιλέξει μεταξύ δύο μοντέλων πώς θα φορολογηθεί. Το πρώτο καταλήγει σε υπολογισμό εισοδήματος από το άθροισμα του 12% της ΛΤΠΦ και του γινομένου 0,03%*Απόσταση Κατοικίας-Εργασίας, ενώ το δεύτερο αφορά βιβλίο κίνησης και συμφέρει αυτούς που κάνουν πάρα πολλά χιλιόμετρα με το αυτοκίνητο για επαγγελματικούς λόγους.