Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ»Άρθρο 40 Μεταβατικές διατάξεις και έναρξη ισχύοςΣχόλιο του χρήστη ΧΑΤΖΗΑΝΤΩΝΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | 14 Νοεμβρίου 2019, 13:47
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προτείνεται στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο να περιληφθεί διάταξη που να ΕΞΑΙΡΕΙ τους αστικούς οικοδομικούς συνεταιρισμούς που από το καταστατικό τους προκύπτει ότι δεν έχουν κερδοσκοπικό χαρακτήρα, δεν διαθέτουν περιουσιακά στοιχεία και δεν έχουν δυνατότητα πραγματοποίησης οικονομικών συναλλαγών από την επιβολή τέλους επιτηδεύματος. Η πρότασή μας στηρίζεται στην επιβολή του τέλους επιτηδεύματος σε όλους αδιακρίτως τους συνεταιρισμούς, άσχετα αν είναι κερδοσκοπικού ή μη χαρακτήρα, όπως προκύπτει από την παρ. 3 ΠΟΛ 1216/2018. Ειδικότερα στο δικό μας οικοδομικό συνεταιρισμό με την επωνυμία «Παραθεριστικός Οικοδομικός Συνεταιρισμός Ο Σιμωνίδης», που σκοπό έχει την παροχή βοήθειας στα μέλη του για την αξιοποίηση κτήματος ιδιοκτησίας των μελών στη νήσο Κέα, συμβαίνουν τα εξής: 1) Ο Συνεταιρισμός δεν διαθέτει ακίνητη περιουσία, αφού το ακίνητο ανήκει στα μέλη και όχι στο συνεταιρισμό 2) Δεν μπορεί να πραγματοποιεί με κανέναν και κανενός είδους οικονομική συναλλαγή, αφού αυτό δεν προβλέπεται στο καταστατικό του. 3) Δεν μπορεί να πραγματοποιήσει το σκοπό του, αφού αυτό απαγορεύτηκε από τις αλλαγές στις πολεοδομικές διατάξεις. 4) Δεν μπορεί να εισπράξει τις εισφορές των μελών του, αφού το ενδιαφέρον τους έχει μηδενιστεί λόγω της μη δυνατότητας εκπλήρωσης του σκοπού του. 5) Δεν μπορεί να διαλυθεί, αφού προς τούτο απαιτείται αυξημένη απαρτία στις συνελεύσεις, που είναι αδύνατο να επιτευχθεί λόγω της ανυπαρξίας σκοπού και ενδιαφέροντος των μελών. 6) Το σημαντικότερο : Δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να πληρώσει το τέλος επιτηδεύματος με αποτέλεσμα να δεσμεύονται από το κράτος οι τραπεζικοί λογαριασμοί των μελών του ΔΣ. Είναι φανερό ότι με τα παραπάνω δεδομένα η επιβολή τέλους επιτηδεύματος 1000 Ευρώ το χρόνο είναι εντελώς άδικη και εξοντωτική. Προσέτι δε θέτει σε κίνδυνο και τα μέλη του Δ.Σ. του Συνεταιρισμού, που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι παγιδευμένοι λόγω των παραπάνω δεδομένων.