Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ ΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ»Άρθρο 04 Τροποποίηση άρθρου 13 ΚΦΕ για τις παροχές σε είδοςΣχόλιο του χρήστη Ελευθέριος | 15 Νοεμβρίου 2019, 09:50
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητοί κύριοι, ο νόμος πρέπει και επιβάλλεται να καταργηθεί, καθώς είναι ένας ακόμα νόμος ο οποίος εφαρμόζεται αδιακρίτως οριζόντια για να καλύψει την ανεπάρκεια και την αδυναμία του ελληνικού δημοσίου να φορολογήσει τα υπερπολυτελή Ι.Χ. των μεγαλομετόχων των Ανώνυμων Εταιρειών, οι οποίοι τα "βαφτίζουν" εταιρικά. Οι εργαζόμενοι στελέχη ή μη δεν θα έπρεπε να φορολογούνται για ένα φανταστικό, υποθετικό εισόδημα. Τα εταιρικά οχήματα και η "παροχή" τους από τις εταιρείες αποτελούν είτε εργαλείο δουλειάς ή μέσο ασφαλούς μεταφοράς από το σπίτι στην δουλειά. Προσωπικά διανύω καθημερινά 200χλμ. για να πάω και να επιστρέψω από την εργασία μου και αυτό διότι απλά το Ελληνικό Κράτος δεν μερίμνησε ούτε να βρω κάποια εργασία κοντά στην πόλη της μόνιμης κατοικίας μου, αλλά ούτε για κάποιο άλλο μέσο μεταφοράς. Αντ' αυτού μερίμνησε για ακόμη μία φορά ο ιδιωτικός τομέας δια του εργοδότη μου, αλλά ακόμα και αυτό τείνει να καταλήξει σε πρόβλημα, καθώς το ελληνικό δημόσιο, το οποίο σε κάθε του έκφραση αποδεικνύει ότι είναι εχθρός του πολίτη, "ανακάλυψε" ένα φανταστικό φορολογητέο εισόδημα. Πράγματι πολύ κοντόφθαλμη τακτική.... Λες και το ελληνικό δημόσιο δεν έχει επαρκή έσοδα από το τέλος ταξινόμησης, τον Φ.Π.Α., τα τέλη κυκλοφορίας και όλα τα υπόλοιπα που έχει σκαρφιστεί απλά για να εισπράττει χρήμα. Και αντί λοιπόν να φροντίσει αυτά τα έσοδα να πολλαπλασιαστούν μέσω της χρήσης των εταιρικών οχημάτων, με την τακτική του "φροντίζει" για το αντίθετο..... Και κάτι τελευταίο. Οι κύριοι που θα ψηφίσουν την παρούσα τροποποίηση θα πληρώσουν την αντίστοιχη φορολογία των εταιρικών-βουλευτικών τους οχημάτων; Κάθε τετραετία διατυμπανίζουν ότι είναι απλοί υπάλληλοι του ελληνικού λαού, οπότε ο τελευταίος είναι ο εργοδότης του, σωστά; Άρα τα οχήματά τους είναι παροχή του εργοδότη και πρέπει στην ίδια βάση και με την ίδια λογική να φορολογηθούν. Και αν κάποιος κατά λάθος αντιτείνει ότι η πολιτική δεν είναι επάγγελμα, ως δικαιολογία για την εξαίρεση των βουλευτικών οχημάτων, τότε καλά θα κάνει να δει την τελευταία συνέντευξη του Πρωθυπουργού στον ΑΝΤ1, όπου τουλάχιστον 3 φορές αναφέρθηκε στην ενασχόληση με την πολιτική ως ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ. Σας ευχαριστώ.