Αρχική Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία Άρθρο 4 Τροποποίηση των άρθρων 121 και 123 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα – Τέλος ταξινόμησης επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσηςΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος Τουρκαντώνης | 8 Ιουλίου 2020, 00:05
Προσαυξάνεται κατά 50% το τέλος ταξινόμησης ενός αυτοκινήτου EURO 6 ηλικίας 2 ετών (πρώτη ταξινόμηση έως και 31.8.2018) και κατά 100% ένα αυτοκίνητο 5 ετών, EURO 6 και 5b, με τελευταία ημερομηνία ταξινόμησης έως και 31.8.2015. Αυτό είναι το μεγαλύτερο αντικίνητρο για την αγορά νεότερων μεταχειρισμένων. Γιατί να αγοράσω ένα σχετικά καινούργιο αυτοκίνητο 3 ετών και να πληρώσω +50% και όχι ένα 15 ετίας που λόγω παλαιόητας το τέλος σχεδόν μηδενίζεται. Μην διαφημίζεται ότι έτσι βοηθάτε στην μείωση του μεσου όπου ηλικίας των αυτοκινήτων, αντιθέτως βοηθάτε στην αυξηση, όπως γίνονταν όλα αυτά τα χρόνια. Περιμέναμε από την νεα κυβέρνηση πιο ανοικτό μυαλό. Τέλος η κλιμακωτή φορολόγηση είναι σωστή ως ιδέα, αλλά φοροεισπρακτικής εφαρμογής. Από τα 20 εως 30000 € που κοστίζει ένα αξιοπρεπές οικογενειακό αυτοκίνητο , παίρνετε φόρο περίπου 70%. Δηλαδή ο έλλην επιτρέπεται να πάρει αυτοκίνητο μόνο έως 15000€?? Πιστεύω ότιτελικά το κράτος χάνει από αυτή την πρακτική. (απώλεια ΦΠΑ κλπ).