Αρχική Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία Άρθρο 4 Τροποποίηση των άρθρων 121 και 123 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα – Τέλος ταξινόμησης επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσηςΣχόλιο του χρήστη Χρήστος κοτζαμανης | 8 Ιουλίου 2020, 00:59
Λαμβάνοντας υπόψη τους νεκρούς και τους τραυματίες που έχουμε κάθε χρόνο από τα ατυχήματα Θα πρέπει να εξεταστεί σοβαρά ο Έξτρα εξοπλισμός ασφαλείας τον αυτοκινήτων ,όπως Αερόσακοι , συστήματα που αναγνωρίζουν πεζούς και ποδηλάτες και ακινητοποιούν το αυτοκίνητο κτλ , να απαλλάσσονται από το τέλος ταξινόμησης για να μην πω όπως στα κράνη να έχουν και μειωμένο ΦΠΑ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ Εγώ προσωπικά όταν αγόρασα το αυτοκίνητο μου επέλεξα να μην βάλω έξτρα αερόσακους στα πίσω καθίσματα γιατί η τιμή ανέβαινε πολύ κάτι που το μετανιώνω και με εξοργίζει το ότι η πολιτεία δεν κάνει απλά πράγματα που δεν έχουν κόστος και εάν αναλογιστούμε πόσες ζωές μπορούν να σωθούν θα πρέπει να είσαστε τουλάχιστον παράλογη για να μην έχετε κάποια μέριμνα για τον εξοπλισμό ασφαλείας των αυτοκινήτων Σας ευχαριστώ