Αρχική Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία Άρθρο 4 Τροποποίηση των άρθρων 121 και 123 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα – Τέλος ταξινόμησης επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσηςΣχόλιο του χρήστη Δημητριος Σαραντος | 8 Ιουλίου 2020, 02:00
Καλησπερα σας. Συμφωνα με αυτα που διαβασα περι συντελεστων τελους ταξινομησης για τα μεταχειρισμενα αυτοκινητα, εχω την αποψη πως πρεπει να επανεξεταστουν οι συντελεστες με βαση τις οδηγιες ρυπων(EURO 6-5) καθως κρινονται αρκετα υψηλες οι προσαυξησεις για ενα αυτοκινητο EURO 6 πρωτης γενιας η EURO 5 σε σχεση με ενα ΕURO 6 τελευταιας γενιας. Πρεπει να ορθολογιστει η κλιμακα με πιο προοδευτικα νουμερα. Πρεπει να υπαρξουν κινητρα για ανανεωση του στολου με αυτοκινητα το πολυ 10ετιας Με χαμηλοτερες προσαυξησεις ωστε να μην ειναι η αποκτηση τους κατι δυσκολο με βαση τους συντελεστες με +50 και + 100% που θα οδηγησει σε αγορα παλαιοτερου και αρα φτηνοτερου οχηματος για την αντισταθμηση των υψηλωτερων συντελεστων αλλα με αποτελεσμα και παλι την χρησιμοποιηση ενος πιο ρυπογονου οχηματος. Σας ευχαριστω.