Αρχική Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία Άρθρο 4 Τροποποίηση των άρθρων 121 και 123 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα – Τέλος ταξινόμησης επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσηςΣχόλιο του χρήστη Δημήτριος | 8 Ιουλίου 2020, 05:54
Όσο αναφορά την φορολογιση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων : 1)Για λόγους ίσονομίας ένα μεταχειρισμένο δικαιούται να φορολογηθεί με τους συντελεστές που ίσχυαν και στα καινούργια με βάση την ημερομηνία πρώτης ταξινόμησης. Οπότε οι προσαυξήσεις και οι χρονικοι περιορισμοί είναι παράνομοι. 2) Οι συντελεστές στα καινούργια είναι πολύπλοκοι και υπερβολικοί. Έχουμε είδη ένα πολύ υψηλό φπα 24%, οπότε το τέλος ταξινόμησης θα έπρεπε να είναι το μέγιστο συν 10%. 3) Θα πρέπει να υπάρχει μια ηλεκτρονική εφαρμογή που να υπολογίζει το τέλος ταξινόμησης στα μεταχειρισμένα και να έχει πρόσβαση ο κάθενας ώστε να γνωρίζει εκ των προτέρων ποσό θα του στοιχίσει το τελωνείο. Το 1 και το 3 ισχύει στην Ολλανδία, το 2 στην Πολωνία.