Αρχική Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία Άρθρο 4 Τροποποίηση των άρθρων 121 και 123 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα – Τέλος ταξινόμησης επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσηςΣχόλιο του χρήστη ΑΝΔΡΕΑΣ | 8 Ιουλίου 2020, 07:18
Καλημέρα σας! Θα ήταν, κατά την γνώμη μου, σημαντικό να υπάρχει και κάποια προσθήκη για τα οχήματα ιστορικού ενδιαφέροντος. Δεν θα ήταν λογικό να αξιολογηθούν με βάση τους ρύπους, βέβαια, αφού είναι οχήματα "μίας άλλης εποχής". Από την άλλη, επιβαρύνουν συνολικά, λίγο το περιβάλλον, λόγω της περιορισμένης χρήσης τους. Θα μπορούσε να υπάρχει: 1) κάποιο συμβολικό τέλος κυκλοφορίας 2) κάποιου τύπου ΚΤΕΟ,ώστε και αυτά τα οχήματα να είναι ασφαλή στο δρόμο 3) μία πιο διευρυμένη επιλογή ασφάλισης, πέραν της υπάρχουσας που παρέχεται από την ΦΙΛΠΑ, με κατηγορίες ανάλογες των συμβατικών αυτοκινήτων, για όποιον το επιθυμεί. Από την άλλη, θα ήταν σημαντικό να μπορούν τα οχήματα αυτά να κινούνται ελεύθερα κάθε Σαββατοκύριακο, αντί μόνο για εκδηλώσεις ΦΙΛΠΑ κλπ. Αυτο θα διασφάλιζε την καλή τους λειτουργία, αλλά και αποφυγή καθημερινής χρήσης από ανθρώπους που απλά θέλουν να αποφύγουν τα τέλη κυκλοφορίας στο παλιό ρυπογόνο όχημα τους.