Αρχική Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία Άρθρο 4 Τροποποίηση των άρθρων 121 και 123 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα – Τέλος ταξινόμησης επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσηςΣχόλιο του χρήστη Μανος | 8 Ιουλίου 2020, 15:47
Πρεπει επιτελους να διαμορφωθει ενα μονιμο συστημα εκτελωνισμου των αυτοκινητων που θα ισχυει για παντα. Αυτο μπορει να γινει με την λογικη της ηλικιας του αυτοκινητου και οχι τι Euro ειναι. Υπαρχουν αυτοκινητα που ειναι Euro5 αλλα το τελωνειο τα θεωρει Euro4, οπως και Euro6 που τα θεωρει Euro5. Επισης υπαρχει Euro5a & Euro5b!!!! Τον τροπο αυτο υπολογισμου τον εχουμε αντιγραψει απο καπου ??? Καθε 3-4 χρονια αλλαζει ο τροπος υπολογισμου του τελους ταξινομησης και προκαλει ανακατοσουρα στην αγορα και στα ταμια του κρατους. Επισης ποτε δεν καταλαβα τι διαφορα εχει ενα οχημα Euro 5 που εκπεμπει 130 co2 με ενα οχημα Euro6 που εκπεμπει 130co2 !!! Νομίζω πως δεν ειναι ευδιακριτη η ουσια των αλλαγων. Επισης πρεπει να γινει κατανοητο πως δεν εχουν ολοι την δυνατοτα και τα χρηματα να αγορασουν αυτοκινητα 2-3 ετων. Για τα Euro4 θα μπορουσε να υπαρχουν και κριτηρια χλμ, δηλ να μν μπορουν να εισαχθουν αυτοκινητα με πανω απο 80.000χλμ αρα οχι ταλαιπωρημενα ! (η προσκομιση του ΚΤΕΟ εν ισχυη απο την χωρα προελευσης του ειναι κατι που μπορει να το πιστοποιησει αυτο). Πρεπει να μπορουν να εξυπηρετηθουν ολα τα βαλαντια...