Αρχική Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία Άρθρο 4 Τροποποίηση των άρθρων 121 και 123 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα – Τέλος ταξινόμησης επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσηςΣχόλιο του χρήστη Νίκος | 8 Ιουλίου 2020, 16:31
Απορώ γιατί να υπάρχει ο διαχωρισμός στα αυτοκίνητα euro6 και βάζετε τον περιορισμό διετίας (από 09.2018) την στιγμή όπου ακόμα και euro 5 αυτοκίνητα έχουν τόσο χαμηλές εκπομπές ρύπων που τα τέλη κυκλοφορίας τους είναι μηδενικά, προφανώς ο όποιος το σκέφτηκε μόνο αληθής δεν είναι για την αντιρυπαντική πρόθεση του, γιατί το μόνο σίγουρο είναι ότι σε περίπτωση αύξησης τον ήδη υπερογκων δασμών το κράτος θα χάσει έσοδα, ο πολίτης ο οποίος δεν έχει την οικονομική δυνατότητα για καινούριο... η πλειοψηφια δηλαδή θα χρειαστεί να πάρει κάτι σαφώς υποδεέστερο διότι από την περιορισμένη εγχώρια προσφορά η τιμές των μεταχειρισμενων θα ανεβούν, με κερδισμένες μόνο της εταιρίες leasing και rent οπού θα πουλάνε τον στόλο των μεταχ/νων αυτοκινήτων τους σχεδόν σαν μονοπωλιο. Όποτε θεωρώ ότι στα στα αυτοκίνητα euro 6 αλλά και 5 οπού είναι αυτοκίνητα εως 10ετιας (για να πέσει και ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου που είναι σήμερα 17 χρονιά ) η φορολογία θα πρέπει να είναι πιο ρεαλιστική στους συντελεστές. Για τα αυτοκίνητα euro 4 και πίσω θεωρώ σωστή την απαγόρευση τον εισαγωγών τους άλλα για να μην στοχοποιηθούν μόνο τα εισαγωγής και να υπάρχει αντιρρυπαντικο αποτέλεσμα θα πρέπει να πάρετε και για τα εγχώρια euro 4 και πίσω αυτοκίνητα κάποιου είδους περιορισμούς (όχι οικονομικά μέτρα ) όπως απαγόρευση από τον μικρο δακτύλιο, όπου έχουν υιοθετηση και χώρες της Ε. Ε.