Αρχική Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία Άρθρο 4 Τροποποίηση των άρθρων 121 και 123 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα – Τέλος ταξινόμησης επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσηςΣχόλιο του χρήστη Γιαννης | 8 Ιουλίου 2020, 18:04
1. "Για τα μεταχειρισμένα λαμβάνεται υπόψη η φορολογητέα αξία του άρθρου 126, πριν από τις μειώσεις που προβλέπονται στο άρθρο αυτό." Να διαγραφει η φραση "πριν από τις μειώσεις που προβλέπονται στο άρθρο αυτό." καθως ενα αυτοκινητο ειναι η καινουριο η μεταχειρισμενο μετο χρονο. Πως λοιπον μπορει να εχει την ιδια αξια το καινουριο με το μεταχειρισμενο? 2. Εφοσον το ζητουμενο ειναι η διαχειριση των επιπτωσεων στο περιβαλλον, η προτεινομενη κλιμακωση για αυτοκινητα πριν το 2018 δεν εχει καμια λογικη και υποστηριζει τη συρικνωση της αγορας μεταχειρισμενων και των συνδεδεμενων επαγγελματων στη χωρα, τη στιγμη που πολυ ευκολα μπορει να λαμβανεται υποψη αντικειμενικη παραμετρος οπως EURO 1, 2, 3 κλ που δεν εχει επιπτωση στη αγορα. Να καταργηθει η κλιμακωση. 3. Δεν υπαρχει προβλεψη σχετικα με αυτοκινητα εισαγομενα απο τριτες προς την ΕΕ χωρες, ωστε το ελαχιστο προτυπο πρεπει να ειναι εκεινο που ισχυε κατα την παραγωγη του αυτοκινητου, οχι αυτο της τελευταιας οδηγιας, ειναι παραλλογο. Η αγορα αυτη εχει κλεισει ουσιαστικα και χανονται σημαντικα εσοδα για το κρατος. 4. Σωστα τα περι διαδικασιας ιστορικου τελους ταξινομησης και ειδικων επιτροπων κλπ. 4. Θαυμασια ευκαιρια να επανελθουμε στο θεμα εγκαταστασεων (κρατικων η ιδιωτικων) μετρησης ρυπων ως προς τα προτυπα οχι μονο για τον ελεγχο και επανελεγχο αλλα και για τα εισγομενα μεταχειρισμενα απο τριτες προς ΕΕ χωρες. Ειναι γνωστο οτι η προηγουμενη εγκατασταση στο Ελληνικο που εκλεισε δεν ανοιξε ποτε καπου αλλου, με αποτελεσμα η Ελλαδα να ειναι η χωρα της ΕΕ που δε διαθετει πιστοποιημενη τετοια εγκατασταση. Χανονται σημαντικα εσοδα για το κρατος και κανενας πολιτης δεν μπορει να εισαγει αυτοκινητο απο τριτη χωρα. Απαραδεκτο.