Αρχική Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία Άρθρο 4 Τροποποίηση των άρθρων 121 και 123 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα – Τέλος ταξινόμησης επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσηςΣχόλιο του χρήστη Βασιλειος | 9 Ιουλίου 2020, 15:16
Τα δύο σημεία που θεωρώ χρήζουν αμεσης βελτίωσης είναι το τελος ταξινομήσεις οχημάτων που βρίσκονται στην κλίμακα 20000-30000. Σε αυτή την κλίμακα μπορεί κανείς να προμηθευτή ο αγοραστής (πολίτης) όχημα που να καλύπτει κ την ασφάλεια κ χαμηλούς ρύπους. Το πόσοστο πρέπει να πέσει τουλάχιστον στο μισό. Το δεύτερο θέμα είναι ο διαχωρισμός των Euro 6 και την ταξινόμηση πριν κ μετά του 08.2018. Ο διαχωρισμός είναι αυθαίρετος κ δεν υπάρχει τεχνική τεκμηρίωση. Θα έπρεπε να επιτραπούν αυτοκίνητα που καλύπτουν της προδιαγραφής Euro από το 2016-2017 και μετρά, η τουλάχιστον να οριστούν ξεκάθαρα οι αριθμοί κινητήρων που ορίζουν κ το Euro. Κατά τα άλλα είναι πολύ κακό νομοσχέδιο χωρις καμια αξία για τον μέσο Έλληνα πολίτη που για άλλη μια φορά δεν εχει δικαίωμα να φερει μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Θελω να ελπίζω πώς εχει γινει κατά λάθος κ όχι να προστατευθούν αλλα συμφέροντα.