Αρχική Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία Άρθρο 4 Τροποποίηση των άρθρων 121 και 123 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα – Τέλος ταξινόμησης επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσηςΣχόλιο του χρήστη random | 9 Ιουλίου 2020, 17:16
Απο αυτους που καθονται και γραφουν νομοσχεδιο , εχει κανεις ιδεα των διαφορών Euro6a, Euro6b κλπ ?? Με ποια λογικη αυξανεται κατα 50% τα τελη ταξινομησης σε ενα οχημα που ειναι ακριβως ιδια κατηγορια (π.χ Euro6c) πριν και μετα τις 31.8.2018 ??? Δηλαδη υπαρχουν δυο ολοιδια, υποψηφια προς αγορα αυτοκινητα Volkswagen Golf τα οποια ειναι euro6c και τα δυο και εχουν 50.000 χιλιομετρα.. Το ενα ταξινομηθηκε στη γερμανια στις 1.7.2018 και το αλλο στις 1.9.2018.. Για ποιο πρεπει να πληρωσω 50% αυξημενα τελη ταξινομησης τη στιγμη που εχουμε δυο ολοιδια αυτοκινητα ?? Για την ερωτηση αυτη θα ηθελα να λαβω παρα πολυ μια απαντηση... Βαζετε εξτρα δικλειδες και κανετε τα απλα πραματα συνθετα χωρις λογο.. Ο μονος λογος που μπορει να δικαιολογηθει για τετοια μεσεβεζικα κολπα και μπερδεματα ειναι για να εξυπηρετουνται συμφεροντα αλλων... δεν υπαρχει καμια αλλη λογικη εξηγηση....