Αρχική Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία Άρθρο 4 Τροποποίηση των άρθρων 121 και 123 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα – Τέλος ταξινόμησης επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσηςΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης | 9 Ιουλίου 2020, 17:48
Και κάτι άλλο που τους έχει ξεφύγει εσκεμμένα ίσως. Τι θα γίνει με τα αυτοκίνητα που τυχαίνει να είναι EURO 5 με χαμηλούς ρύπους και φίλτρα DPF (που ακριβοπληρώσαμε) ΑΛΛΑ είναι του έτους 2009? Γιατί να πληρώνουν όσο τα παλαιάς τεχνολογίας και όχι όπως τα νέας, μιάς και οι ρύποι είναι χαμηλοί? Συγγεκριμμένα τα Μultijet 1,6 diesel έχουν αυτό το μειονέκτημα και αναγκαζόμαστε να πληρώνουμε 280 € για EURO5 ενώ το ίδιο με το ίδιο μοτέρ αλλά του 2010 μόνο 120€. Ευχαριστώ.