Αρχική Φορολογικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση της αναπτυξιακής διαδικασίας της ελληνικής οικονομίας και ενσωμάτωση Οδηγιών της ΕΕ στην Ελληνική Νομοθεσία Άρθρο 4 Τροποποίηση των άρθρων 121 και 123 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα – Τέλος ταξινόμησης επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσηςΣχόλιο του χρήστη Γιαννης | 9 Ιουλίου 2020, 18:22
Η διατύπωση "Για την επιλογή των ως άνω συντελεστών, για μεταχειρισμένα επιβατικά αυτοκίνητα, λαμβάνεται υπόψη η φορολογητέα αξία του άρθρου 126, πριν από τις μειώσεις που προβλέπονται στο άρθρο αυτό." Αφήνει ερωτηματικά και χώρο για παρερμηνείες. Ο διαχωρισμός των EURO6 σε πριν και μετά την 31/8/18 είναι σα να την επέβαλαν οι αντιπρωσωπίες καινούριων. Και σίγουρα δεν υποστηρίζει την δήλωση της κυβέρνησης, ότι σκοπός των αλλαγών είναι η ανανέωση του στόλου με καθαρότερα αυτοκίνητα. Η κλιμάκωση των συντελεστών με βάση την αξία του αυτοκινήτου, είναι χαοτική. (κομμουνιστικής έμπνευσης) Τέλος ο νέος νόμος θυμίζει την Ελλάδα που όλοι ξέρουμε.